-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
"Kolejny rok za nami. 2015 jest już odległym wspomnieniem. Co ważne – dla Ideo bardzo miłym. Przyniósł liczne sukcesy i przyjemnie mało niepowodzeń. Był to kolejny rok dynamicznego rozwoju, zdobywania serc nowych klientów i realizowania bardzo ambitnych postanowień. Nie pozostaje nam nic innego, jak wziąć się mocno do pracy, by ten rok był jeszcze lepszy." – podsumowuje Arkadiusz Michno, prezes zarządu Ideo Sp. z o.o.
Zdobywamy nowe rynki
Każdy kraj to inna specyfika, ludzie, mentalność, a więc także zupełnie nowe wyzwania, którym trzeba stawić czoło. Rok 2015 obfitował w intensywne działania, dzięki którym skutecznie rozszerzyliśmy obszar naszego funkcjonowania. Aktualnie poza Polską jesteśmy aktywni także na rynkach austriackim, niemieckim, norweskim i szwedzkim.
Realizowana przez nas strategia rozwoju w zestawieniu z indywidualnym podejściem do potrzeb każdego klienta od lat przynosi nam wymierne efekty. Jest to jeden z głównych czynników, które przyczyniają się do pozyskiwania znanych, ogólnoświatowych marek do grona naszych klientów. Nie ukrywamy, że nieustannie wiążemy z tym kierunkiem duże nadzieje na przyszłość.
Wśród klientów z którymi nawiązaliśmy w ostatnim roku współpracę warto wymienić chociażby LOT Travel, NFZ, Provident, Santander Consumer Bank czy ThyssenKrupp Energostal.
Cieszymy się zaufaniem Klientów
Filozofia Ideo to nie tylko zdobywanie nowych rynków i marek. Równie mocno dbamy o to, by aktywnie wspierać rozwój dotychczasowych Klientów. Zależy nam na ich sukcesie i chcemy być jego częścią. Wśród tych, którzy od lat darzą nas zaufaniem i zlecają kolejne projekty lub dalszą rozbudowę istniejących rozwiązań wymienić należy m.in. BPH TFI, Cobi, DNB, iParts, LG, PAP, PGNiG, Pratt & Whitney, Stock Polska, Śnieżka, Wirtualna Polska czy Wolters Kluwer.
Stale się rozwijamy
Intensywna praca i liczne projekty nie przeszkodziły nam w rozwoju własnych kompetencji. W ostatnim roku kładliśmy nacisk na ciągłe doskonalenie metod pracy i jej optymalizację Zawsze staramy się zdobywać nowe umiejętności, poszerzać wiedzę i śledzić nowe rozwiązania pojawiające się na rynku. Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom najlepsze z możliwych usług.
W zeszłym roku nasz zespół powiększył się o liczne grono specjalistów. Dołączyło do nas ponad 20 nowych twarzy, które obecnie są już w pełni zaangażowane w realizację bieżących zadań. Tym samym w 2016 rok weszliśmy grupą ponad 170 osób.
Rosnące zapotrzebowanie rynku na usługi e-marketingowe sprawiło, że rok 2015 to także czas intensywnego rozwoju naszej submarki - Ideo Force. Do zespołu dołączyło 10 kreatywnych osób, dzięki czemu mogliśmy poszerzyć wachlarz usług specjalistycznych. Nowością jest m.in. poszerzenie kompetencji w zakresie programmatic buying & automation marketing.
Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem
Ile warta byłaby najlepsza nawet wiedza, gdyby nie można było się nią dzielić? Zawsze chętnie służymy naszym doświadczeniem i umiejętnościami. Jeśli tylko mamy taką okazję – bierzemy aktywny udział w spotkaniach branżowych i konferencjach. Staramy się także przekazywać wiedzę nt. najnowszych trendów i dostępnych rozwiązań naszym Klientom.
Prezentujemy posiadaną wiedzę także młodzieży. To dla nas szczególnie ważne – w końcu to oni będą tworzyć przyszły świat. W 2015 roku znacznie rozszerzyliśmy współpracę z licznymi szkołami średnimi i wyższymi.
Chętnie przyjmujemy wyrazy uznania :)
Cieszymy się, kiedy Klienci są zadowoleni z wykonanych przez nas projektów i gdy udaje się nam przyczynić do ich sukcesu. Cieszą także wystawiane przez nich referencje - zarówno te w formie oficjalnego dokumentu, ale i te, które przekazują swoim znajomym, a naszym potencjalnym klientom.
Nie bez znaczenia w codziennej pracy jest świadomość doceniania naszej pracy także przez przedstawicieli branży, w której funkcjonujemy. Jednym z takich wyróżnień było przyznanie nam statuetki Webstarfestival za zrealizowany przez nas rozbudowany sklep internetowy BRW.com.pl.
Zawsze dbamy o równy dostęp do serwisów internetowych dla wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych. Dlatego tak ważnym dla nas jest tytuł „Strona Internetowa bez Barier 2015”, jaki przyznała Fundacja Widzialni zaprojektowanemu i zrealizowanemu przez nas serwisowi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - www.krrit.gov.pl.
Może zainteresują Cię także
Impreza podsumowująca 2015
BRW najlepszy w kategorii „Dom i Ogród”
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Politykę prywatności