ZobaczNasi Klienci w Konkursie „Dyrektor e-Commerce Roku 2024"

2015: Skuteczna realizacja ambitnych planów

Kolejny rok za nami. 2015 jest już odległym wspomnieniem. Co ważne – dla Ideo bardzo miłym. Czas na podsumowanie.

"Kolejny rok za nami. 2015 jest już odległym wspomnieniem. Co ważne – dla Ideo bardzo miłym. Przyniósł liczne sukcesy i przyjemnie mało niepowodzeń. Był to kolejny rok dynamicznego rozwoju, zdobywania serc nowych klientów i realizowania bardzo ambitnych postanowień. Nie pozostaje nam nic innego, jak wziąć się mocno do pracy, by ten rok był jeszcze lepszy." – podsumowuje Arkadiusz Michno, prezes zarządu Ideo Sp. z o.o.


Zdobywamy nowe rynki

Każdy kraj to inna specyfika, ludzie, mentalność, a więc także zupełnie nowe wyzwania, którym trzeba stawić czoło. Rok 2015 obfitował w intensywne działania, dzięki którym skutecznie rozszerzyliśmy obszar naszego funkcjonowania. Aktualnie poza Polską jesteśmy aktywni także na rynkach austriackim, niemieckim, norweskim i szwedzkim.

Realizowana przez nas strategia rozwoju w zestawieniu z indywidualnym podejściem do potrzeb każdego klienta od lat przynosi nam wymierne efekty. Jest to jeden z głównych czynników, które przyczyniają się do pozyskiwania znanych, ogólnoświatowych marek do grona naszych klientów. Nie ukrywamy, że nieustannie wiążemy z tym kierunkiem duże nadzieje na przyszłość.

Wśród klientów z którymi nawiązaliśmy w ostatnim roku współpracę warto wymienić chociażby LOT Travel, NFZ, Provident, Santander Consumer Bank czy ThyssenKrupp Energostal.


Cieszymy się zaufaniem Klientów

Filozofia Ideo to nie tylko zdobywanie nowych rynków i marek. Równie mocno dbamy o to, by aktywnie wspierać rozwój dotychczasowych Klientów. Zależy nam na ich sukcesie i chcemy być jego częścią. Wśród tych, którzy od lat darzą nas zaufaniem i zlecają kolejne projekty lub dalszą rozbudowę istniejących rozwiązań wymienić należy m.in. BPH TFI, Cobi, DNB, iParts, LG, PAP, PGNiG, Pratt & Whitney, Stock Polska, Śnieżka, Wirtualna Polska czy Wolters Kluwer.


Stale się rozwijamy

Intensywna praca i liczne projekty nie przeszkodziły nam w rozwoju własnych kompetencji. W ostatnim roku kładliśmy nacisk na ciągłe doskonalenie metod pracy i jej optymalizację Zawsze staramy się zdobywać nowe umiejętności, poszerzać wiedzę i śledzić nowe rozwiązania pojawiające się na rynku. Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom najlepsze z możliwych usług.

W zeszłym roku nasz zespół powiększył się o liczne grono specjalistów. Dołączyło do nas ponad 20 nowych twarzy, które obecnie są już w pełni zaangażowane w realizację bieżących zadań. Tym samym w 2016 rok weszliśmy grupą ponad 170 osób.

Rosnące zapotrzebowanie rynku na usługi e-marketingowe sprawiło, że rok 2015 to także czas intensywnego rozwoju naszej submarki - Ideo Force. Do zespołu dołączyło 10 kreatywnych osób, dzięki czemu mogliśmy poszerzyć wachlarz usług specjalistycznych. Nowością jest m.in. poszerzenie kompetencji w zakresie programmatic buying & automation marketing.


Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem

Ile warta byłaby najlepsza nawet wiedza, gdyby nie można było się nią dzielić? Zawsze chętnie służymy naszym doświadczeniem i umiejętnościami. Jeśli tylko mamy taką okazję – bierzemy aktywny udział w spotkaniach branżowych i konferencjach. Staramy się także przekazywać wiedzę nt. najnowszych trendów i dostępnych rozwiązań naszym Klientom.

Prezentujemy posiadaną wiedzę także młodzieży. To dla nas szczególnie ważne – w końcu to oni będą tworzyć przyszły świat. W 2015 roku znacznie rozszerzyliśmy współpracę z licznymi szkołami średnimi i wyższymi.


Chętnie przyjmujemy wyrazy uznania :)

Cieszymy się, kiedy Klienci są zadowoleni z wykonanych przez nas projektów i gdy udaje się nam przyczynić do ich sukcesu. Cieszą także wystawiane przez nich referencje - zarówno te w formie oficjalnego dokumentu, ale i te, które przekazują swoim znajomym, a naszym potencjalnym klientom.

Nie bez znaczenia w codziennej pracy jest świadomość doceniania naszej pracy także przez przedstawicieli branży, w której funkcjonujemy. Jednym z takich wyróżnień było przyznanie nam statuetki Webstarfestival za zrealizowany przez nas rozbudowany sklep internetowy BRW.com.pl.

Zawsze dbamy o równy dostęp do serwisów internetowych dla wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych. Dlatego tak ważnym dla nas jest tytuł „Strona Internetowa bez Barier 2015”, jaki przyznała Fundacja Widzialni zaprojektowanemu i zrealizowanemu przez nas serwisowi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - www.krrit.gov.pl.

Może zainteresują Cię także

Impreza podsumowująca 2015

5 lutego 2016
5-go lutego odbyło się spotkanie podsumowujące miniony rok naszej działalności.

BRW najlepszy w kategorii „Dom i Ogród”

27 stycznia 2016
W tegorocznej edycji Webstarfestival serwis BRW.com.pl został uznany za najlepszy w swojej kategorii.

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas