
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
W dniach 21-22 kwietnia w Rzeszowie miało miejsce jedno z najważniejszych wydarzeń dla polskiej branży PR, Kongres Profesjonalistów Public Relations.
„Kongres Profesjonalistów Public Relations to ważne wydarzenie w kalendarzu każdego praktyka biznesu i pasjonata PR. Cieszę się, że to spotkanie jest tak konstruktywne. Można z niego wynieść wiele praktycznej i merytorycznej wiedzy. Relacje z mediami i promocja wydarzeń to bardzo ważne aspekty w działalności każdego PR-owca. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się podjąć dyskusję na ten temat i edukować w tym zakresie” - podkreśla dr Dariusz Tworzydło, pomysłodawca Kongresu PR.
Tematem przewodnim szesnastej edycji były Relacje z mediami oraz promocja wydarzeń. W Kongresie wzięło udział ponad 300 osób, które zawodowo zajmują się PR-em oraz właściciele firm i przedstawiciele instytucji publicznych. Na program spotkania składały się prelekcje, warsztaty i rozmowy w strefie networkingowej.
Oprócz ciekawych wystąpień plenarnych ważnym wydarzeniem podczas Kongresu była premiera książki "Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce". Jej współautorem jest Dariusz Tworzydło. Publikacja relacjonuje dzieje polskiej branży PR, od początku lat 90.
W drugim dniu Kongresu wystąpiła Adriana Kuś - New Business Executive w Ideo Force, która odpowiedziała, jak w niestandardowy sposób promować w sieci standardowe wydarzenia. Uczestnicy Kongresu mogli dowiedzieć się m.in., co łączy ze sobą thriller psychologiczny z rekrutacją na uczelnię wyższą oraz jak wykorzystać content marketing w komunikacji B2B. Było nie tylko merytorycznie, ale i praktycznie, ponieważ prezentacja zawierała przykłady kampanii z portfolio spółki wraz z analizą efektów tych działań.
Może zainteresują Cię także
2015: Skuteczna realizacja ambitnych planów
Impreza podsumowująca 2015