Ideo organizatorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations

Jako współorganizatorzy przedsięwzięcia wspieramy inicjatywę od strony technologicznej i merytorycznej, a także pomagamy w promocji.

W dniach 21-22 kwietnia w Rzeszowie miało miejsce jedno z najważniejszych wydarzeń dla polskiej branży PR, Kongres Profesjonalistów Public Relations.

„Kongres Profesjonalistów Public Relations to ważne wydarzenie w kalendarzu każdego praktyka biznesu i pasjonata PR. Cieszę się, że to spotkanie jest tak konstruktywne. Można z niego wynieść wiele praktycznej i merytorycznej wiedzy. Relacje z mediami i promocja wydarzeń to bardzo ważne aspekty w działalności każdego PR-owca. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się podjąć dyskusję na ten temat i edukować w tym zakresie” - podkreśla dr Dariusz Tworzydło, pomysłodawca Kongresu PR.

Tematem przewodnim szesnastej edycji były Relacje z mediami oraz promocja wydarzeń. W Kongresie wzięło udział ponad 300 osób, które zawodowo zajmują się PR-em oraz właściciele firm i przedstawiciele instytucji publicznych. Na program spotkania składały się prelekcje, warsztaty i rozmowy w strefie networkingowej.

Oprócz ciekawych wystąpień plenarnych ważnym wydarzeniem podczas Kongresu była premiera książki "Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce". Jej współautorem jest Dariusz Tworzydło. Publikacja relacjonuje dzieje  polskiej branży PR, od początku lat 90.

W drugim dniu Kongresu wystąpiła Adriana Kuś - New Business Executive w Ideo Force, która odpowiedziała, jak w niestandardowy sposób promować w sieci standardowe wydarzenia. Uczestnicy Kongresu mogli dowiedzieć się m.in., co łączy ze sobą thriller psychologiczny z rekrutacją na uczelnię wyższą oraz jak wykorzystać content marketing w komunikacji B2B. Było nie tylko merytorycznie, ale i praktycznie, ponieważ prezentacja zawierała przykłady kampanii z portfolio spółki wraz z analizą efektów tych działań.

Prezentacja z Kongresu

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×

Klienci o nas