
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
2KC to marka obecna na rynku polskim od ponad 10 lat. Należy do przedsiębiorstwa produkcji farmaceutycznej COLFARM S.A., mającej siedzibę w mieleckiej strefie ekonomicznej. Suplement diety, jest prawdopodobnie najbardziej rozpoznawalnym produktem firmy.
Od lutego 2017 roku mamy przyjemność współpracować z COLFARM przy części działań marketingowych, właśnie wokół marki 2KC. Projekt zaczęliśmy od wykonania wnikliwej analizy użyteczności serwisu klienta. Dołożyliśmy starań, aby wyznaczyć jak najlepsze kierunki zmian, które w efekcie miały ułatwić kontakt odbiorcy z serwisem, a docelowo wpłynąć pozytywnie na wzrost współczynników konwersji.
„Dla 2KC realizujemy działania w obszarze pozycjonowanie szerokie oraz część zadań content marketingowych" – opowiada Wojciech Szymański, prezes Ideo Force. "Jesteśmy przekonani, że wieloletnie doświadczenie i umiejętności naszego zespołu, przyniosą Klientowi wymierne korzyści”.
Naszym podstawowym zadaniem jest realizacja pozycjonowania szerokiego (tzw. long tail) dla strony 2kc.pl. Celem jest dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców, zainteresowanych określoną tematyką. Użytkownicy coraz częściej, zamiast pojedynczych fraz wpisują kombinacje kilku słów, aby znaleźć jak najbardziej adekwatne wyniki. Dzięki pozycjonowaniu szerokiemu, możemy trafić właśnie do nich.
Aby móc osiągnąć założone cele prowadzimy także działania z pogranicza SEO copywriting i content marketingu. Publikujemy regularnie artykuły na wewnętrznym blogu 2KC (podstrona Porady) – dostarczając treści niezbędnych z punktu widzenia pozycjonowania oraz interesujących dla przeciętnego użytkownika.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.