Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

E-Learning - skuteczne narzędzie w podnoszeniu kompetencji sprzedawców

Przygotowaliśmy bezpłatny poradnik, z którego dowiesz się jakie korzyści płyną z wykorzystania e-learningu na potrzeby szkolenia działu sprzedaży i sieci sprzedaży.

W ostatnich latach możemy zaobserwować znaczny wzrost zainteresowania e-learningiem. Do popularyzacji tej formy podnoszenia kompetencji w biznesie przyczyniło się między innymi upowszechnienie pracy hybrydowej i zdalnej.

Distance learning jest bowiem naturalnym „przedłużeniem” idei pracy zdalnej. Elastyczność i atrakcyjność tej formy rozwijania umiejętności wśród pracowników przekładają się także na jej dużo wyższą efektywność.

Rozwój działu sprzedaży i sieci sprzedaży jest kluczowym czynnikiem sukcesu praktycznie każdego przedsiębiorstwa. Zastosowanie skutecznego narzędzia, które wspiera ten proces, przekłada się bezpośrednio na wzrost sprzedaży i zwiększenie udziału w rynku.

Poradnik „E-learning - skuteczne narzędzie w podnoszeniu kompetencji sprzedawców” powstał z myślą o firmach, które chcą wykorzystywać nauczanie na odległość w celu skutecznego podnoszenia kompetencji i wiedzy handlowców.


 

Czego dowiesz się z naszego poradnika?

Zarządzanie różnorodnymi zadaniami i składowymi procesu edukacyjnego może stanowić nie lada wyzwanie. By jemu sprostać, kluczowe jest utrzymanie efektywnej komunikacji wewnętrznej oraz wygody użytkowania oferowanej przez platformy e-learningowe.

Umożliwiają one przechowywanie materiałów edukacyjnych, dostarczają interaktywne narzędzia szkoleniowe, pozwalają na łatwą weryfikację poziomu wiedzy i śledzenie postępów nauki, a także dostarczają intuicyjne narzędzia raportujące.

Nasz, bezpłatny poradnik „E-Learning skuteczne narzędzie w podnoszeniu kompetencji sprzedawców”, to kompendium wiedzy pokazujące jakie możliwości płyną z wdrożenia platformy e-learningowej w organizacji. Przedstawia także ogólne zasady, których przestrzeganie pozwoli osiągnąć maksymalne korzyści z tej formy szkolenia pracowników działu sprzedaży.

W naszym poradniku znajdziesz odpowiedzi na pytania:

  • W jaki sposób e-learning jest najczęściej wykorzystywany jako narzędzie wspierające dział sprzedaży?
  • Jakie korzyści płyną z wdrożenia e-learningu?
  • Jak efektywnie wdrożyć platformę e-learningową w Twojej organizacji?
  • Jakie funkcje, poza szkoleniem pracowników, może pełnić platforma e-learningowa, by skutecznie wspierać Twoją sprzedaż?

Zapraszamy do lektury wszystkich, którzy chcą wykorzystywać nowoczesne narzędzia dla sukcesu swojej organizacji.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Z Black Red White jeszcze łatwiej znajdziesz wymarzone meble i dodatki

26 lipca 2023
Dowiedz się więcej na temat współpracy Ideo Software z Black Red White - polskim liderem w branży meblarskiej.

Czym jest PIM oraz jak go wdrożyć w sposób efektywny?

20 czerwca 2023
W Ideo dzielimy się wiedzą ekspercką na wiele sposobów. Jeśli ciekawi Cię tematyka systemów PIM, bądź chcesz dowiedzieć się w jaki sposób uporządkować dane w Twoim e-commerce – zapoznaj się z naszymi materiałami video.