Kliknij i wygraj!Wygraj audyt sklepu! Weź udział w świątecznym quizie e-commerce

E-Learning - skuteczne narzędzie w podnoszeniu kompetencji sprzedawców

Przygotowaliśmy bezpłatny poradnik, z którego dowiesz się jakie korzyści płyną z wykorzystania e-learningu na potrzeby szkolenia działu sprzedaży i sieci sprzedaży.

W ostatnich latach możemy zaobserwować znaczny wzrost zainteresowania e-learningiem. Do popularyzacji tej formy podnoszenia kompetencji w biznesie przyczyniło się między innymi upowszechnienie pracy hybrydowej i zdalnej.

Distance learning jest bowiem naturalnym „przedłużeniem” idei pracy zdalnej. Elastyczność i atrakcyjność tej formy rozwijania umiejętności wśród pracowników przekładają się także na jej dużo wyższą efektywność.

Rozwój działu sprzedaży i sieci sprzedaży jest kluczowym czynnikiem sukcesu praktycznie każdego przedsiębiorstwa. Zastosowanie skutecznego narzędzia, które wspiera ten proces, przekłada się bezpośrednio na wzrost sprzedaży i zwiększenie udziału w rynku.

Poradnik „E-learning - skuteczne narzędzie w podnoszeniu kompetencji sprzedawców” powstał z myślą o firmach, które chcą wykorzystywać nauczanie na odległość w celu skutecznego podnoszenia kompetencji i wiedzy handlowców.


 

Czego dowiesz się z naszego poradnika?

Zarządzanie różnorodnymi zadaniami i składowymi procesu edukacyjnego może stanowić nie lada wyzwanie. By jemu sprostać, kluczowe jest utrzymanie efektywnej komunikacji wewnętrznej oraz wygody użytkowania oferowanej przez platformy e-learningowe.

Umożliwiają one przechowywanie materiałów edukacyjnych, dostarczają interaktywne narzędzia szkoleniowe, pozwalają na łatwą weryfikację poziomu wiedzy i śledzenie postępów nauki, a także dostarczają intuicyjne narzędzia raportujące.

Nasz, bezpłatny poradnik „E-Learning skuteczne narzędzie w podnoszeniu kompetencji sprzedawców”, to kompendium wiedzy pokazujące jakie możliwości płyną z wdrożenia platformy e-learningowej w organizacji. Przedstawia także ogólne zasady, których przestrzeganie pozwoli osiągnąć maksymalne korzyści z tej formy szkolenia pracowników działu sprzedaży.

W naszym poradniku znajdziesz odpowiedzi na pytania:

  • W jaki sposób e-learning jest najczęściej wykorzystywany jako narzędzie wspierające dział sprzedaży?
  • Jakie korzyści płyną z wdrożenia e-learningu?
  • Jak efektywnie wdrożyć platformę e-learningową w Twojej organizacji?
  • Jakie funkcje, poza szkoleniem pracowników, może pełnić platforma e-learningowa, by skutecznie wspierać Twoją sprzedaż?

Zapraszamy do lektury wszystkich, którzy chcą wykorzystywać nowoczesne narzędzia dla sukcesu swojej organizacji.

Może zainteresują Cię także

Z Black Red White jeszcze łatwiej znajdziesz wymarzone meble i dodatki

26 lipca 2023
Dowiedz się więcej na temat współpracy Ideo Software z Black Red White - polskim liderem w branży meblarskiej.

Czym jest PIM oraz jak go wdrożyć w sposób efektywny?

20 czerwca 2023
W Ideo dzielimy się wiedzą ekspercką na wiele sposobów. Jeśli ciekawi Cię tematyka systemów PIM, bądź chcesz dowiedzieć się w jaki sposób uporządkować dane w Twoim e-commerce – zapoznaj się z naszymi materiałami video.

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas