Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

E-marketing na WSE – kolejny kierunek studiów pod naszą opieką

W Ideo dążymy do łączenia wiedzy teoretycznej z praktycznym podejściem biznesowym. Jednym z efektów takiego podejścia jest uruchomienie kolejnego kierunku pod opieką merytoryczną naszych specjalistów.

Nie od dziś wiadomo, że w Ideo dążymy do łączenia wiedzy teoretycznej z praktycznym podejściem biznesowym. Jednym z efektów takiego postępowania jest uruchomienie kolejnego kierunku pod opieką merytoryczną naszych specjalistów. Do oferty Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera, w ramach studiów podyplomowych dołączył E-Marketing.

"Wspólnie z uczelniami chcemy tworzyć nowy rozdział w rodzimym e-biznesie. Ośrodki naukowe coraz częściej decydują się na współpracę z ekspertami w danej branży. Jesteśmy niezwykle dumni z kolejnego przykładu takiego podejścia" - zapewnia Ziemowit Michno, Dyrektor Strategiczny Ideo Sp. z o. o.

Ze względu na specyfikę branży, niezwykle ważna jest częsta aktualizacja prezentowanych materiałów oraz obserwacja trendów występujących na rynku mediów elektronicznych. Ustalając tematykę prowadzonych zajęć oraz skład kadry wykładowców, zwróciliśmy szczególną uwagę na przekazanie praktycznej i zróżnicowanej wiedzy z zakresu działań marketingowych w przestrzeni cyfrowej.

"Postawiliśmy na współpracę z praktykami biznesu, którzy swobodnie poruszają się w danej tematyce oraz dysponują licznymi przykładami z własnego doświadczenia. Połączenie wiedzy teoretycznej, wyników najnowszych badań oraz zaangażowania profesjonalistów to najlepsza droga do sukcesu" - mówi Renata Juraszczyk, Kierownik Centrum Studiów Podyplomowych, Wyższa Szkoła Europejska im ks Józefa Tischnera

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Impreza integracyjna 2014

15 września 2014
Powoli staje się tradycją, że letnie imprezy firmowe spędzamy aktywnie, na świeżym powietrzu, zapominając o codziennych obowiązkach...

Platformy e-learning na fali

28 lipca 2014
Nasza platforma e-learningowa zyskuje kolejne wdrożenia i wspomaga szkolenie coraz większej ilości osób.