
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
Nie od dziś wiadomo, że w Ideo dążymy do łączenia wiedzy teoretycznej z praktycznym podejściem biznesowym. Jednym z efektów takiego postępowania jest uruchomienie kolejnego kierunku pod opieką merytoryczną naszych specjalistów. Do oferty Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera, w ramach studiów podyplomowych dołączył E-Marketing.
"Wspólnie z uczelniami chcemy tworzyć nowy rozdział w rodzimym e-biznesie. Ośrodki naukowe coraz częściej decydują się na współpracę z ekspertami w danej branży. Jesteśmy niezwykle dumni z kolejnego przykładu takiego podejścia" - zapewnia Ziemowit Michno, Dyrektor Strategiczny Ideo Sp. z o. o.
Ze względu na specyfikę branży, niezwykle ważna jest częsta aktualizacja prezentowanych materiałów oraz obserwacja trendów występujących na rynku mediów elektronicznych. Ustalając tematykę prowadzonych zajęć oraz skład kadry wykładowców, zwróciliśmy szczególną uwagę na przekazanie praktycznej i zróżnicowanej wiedzy z zakresu działań marketingowych w przestrzeni cyfrowej.
"Postawiliśmy na współpracę z praktykami biznesu, którzy swobodnie poruszają się w danej tematyce oraz dysponują licznymi przykładami z własnego doświadczenia. Połączenie wiedzy teoretycznej, wyników najnowszych badań oraz zaangażowania profesjonalistów to najlepsza droga do sukcesu" - mówi Renata Juraszczyk, Kierownik Centrum Studiów Podyplomowych, Wyższa Szkoła Europejska im ks Józefa Tischnera
Może zainteresują Cię także
Impreza integracyjna 2014
Platformy e-learning na fali