
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Cross-border Solutions
- Bezpieczeństwo danych w e-commerce
- Marketplace
- Rozwiązania Enterprise
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Internet World jest największą w Anglii konferencją branżową e-marketingu i e-biznesu, która skupia każdego roku ponad 300 wystawców i ponad 12 000 odwiedzających. W dniach 10-12 maja 2011 r. odbyła się już 19 edycja tego wydarzenia, w którym uczestniczyli nasi przedstawiciele.
Konferencja łączy w sobie wiele różnych zagadnień tworząc interdyscyplinarne wydarzenie, pozwalające zapoznać się z wieloma elementami budowania strategii online. Internet World pokazuje zawsze najnowsze trendy e-marketingu, w tym roku poświęcając szczególną uwagę mediom społecznościowym.
Internet World łączy w sobie pięć ścieżek tematycznych:
- Digital & Mobile Marketing: e-mail marketing, wyszukiwarki, programy afiliacyjne, reklama online, badania, rozwiązania mobilne, web desing oraz planowanie mediów
- eCommerce & mCommerce: platformy sprzedażowe, systemy płatności, logistyka dostaw, zarządzanie relacjami z klientami, wyszukiwarki produktów
- Social Media: viral, video, blogosfera, sieci społecznościowe
- Content Management: współpraca, zarządzanie treścią serwisów www, firma 2.0, web content management, enterprise 2.0, zarządzanie zasobami cyfrowymi
- Connectivity & Hosting: usługi zarządzane, hosting, domeny, data center, streaming, usługi doradcze
Konferencja była okazją do spotkań i rozmów z wystawcami, które zaowocują nawiązaniem interesującej współpracy. Liczne prelekcje, które odbywały się równolegle do imprezy targowej pozwoliły na zapoznanie się z obecnie panującymi trendami oraz podsunęły wiele pomysłów, które już wpisaliśmy w nasze kalendarze.