Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Konkurs

Ruszył pierwszy etap kampanii wizerunkowej Podkarpacia - konkurs (www.TwojePodkarpacie.pl) skierowany do młodych, ambitnych i kreatywnych ludzi.

Konkurs pod nazwą „Podkarpacie – żyj z pasją”  został rozpoczęty. Podstawowym założeniem organizatorów konkursu jest zebranie pomysłów na promocję województwa podkarpackiego, a zwycięska praca zostanie wykorzystana w kampanii promującej Podkarpacie.

Organizatorami przedsięwzięcia są: Zakład Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, Ideo, Urząd Miasta Rzeszowa oraz podkarpacki oddział Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

"Organizując konkurs wierzymy, iż dotrzemy z przekazem do osób młodych, ambitnych, którzy nie pozostają obojętni wobec swojej przyszłości. Naszym zamierzeniem jest złamanie stereotypów i zatrzymanie powszechnego "narzekania", że na Podkarpaciu jest źle, nie ma pracy i nie można nic osiągnąć. Poprzez konkurs, chcemy skłonić młodych ludzi do refleksji i kreatywnej dyskusji. Korzyści są obustronne: Podkarpacie zyska nowe pomysły na promocję, skierowaną do młodych ludzi, a uczestnicy otrzymują możliwość wyrażenia własnej wizji swojego otoczenia oraz mają szansę na znalezienie interesującej pracy z perspektywami rozwoju. Dodatkową nagrodą będzie zrealizowanie najciekawszego pomysłu lub kreacji podczas kampanii promocyjnej województwa." - Arek Michno, Dyrektor Generalny Ideo Sp. z o.o.

"Zapraszamy wszystkie podmioty, które chcą aktywnie zaangażować się w promocję Podkarpacia. Konkurs oraz kampania mają charakter otwarty. Wierzymy, że wraz z podmiotami, które dotychczas się zgłosiły i tymi które wyrażą zainteresowanie udziałem w projekcie będziemy tworzyć nieznany dotąd obraz Podkarpacia promując jego cenne zasoby." - Dariusz Tworzydło, Pełnomocnik Rektora WSIiZ ds. Public Relations

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

V Kongres PR 2006

28 kwietnia 2006
Ziemowit Michno (dyrektor strategiczny Ideo Sp. z o.o.) przedstawił prezentację "Web 2.0" na V Kongresie PR.

Ideo członkiem PKB

12 kwietnia 2006
W dniu 12 kwietnia 2006r. Ideo otrzymało certyfikat, potwierdzający członkowstwo w Podkarpackim Klubie Biznesu.