Platforma B2B dla Barlinek S.A.

Platforma automatyzuje działania handlowe pomiędzy firmą, a zagranicznymi jednostkami sieci sprzedaży. System aktualnie obsługuje rynek ukraiński, rumuński oraz rosyjski.
8 czerwca 2018

BARLINEK S.A. to największy i najbardziej znany polski producent podłóg drewnianych. Obecnie siecią sprzedaży objęte jest 55 krajów na pięciu kontynentach.

"Wraz ze wzrostem popularności zakupów internetowych zmieniają się oczekiwania konsumentów. Klienci oczekują dziś szybkiego przepływu informacji i stałego kontaktu z nami. Znaczący wpływ na jakość obsługi ma możliwość sprawdzenia bieżącej dostępności towaru oraz kontrola statusów realizacji poszczególnych zamówień. Wdrożony przez Ideo system pozwala nam jako dostawcy szybciej reagować na potrzeby naszych klientów oraz aktywnie wpływać na realizację zadań uwzględniając dostępność surowca i gotowego produktu."- podsumowuje Tomasz Wróbel, POS Development Director, Barlinek S.A.

System B2B umożliwia sprawną obsługę procesu zamawiania produktów. Każdy punkt sprzedaży może przeglądnąć dedykowany dla niego katalog produktów, sprawdzić dostępność każdego towaru oraz znacznie szybciej złożyć zamówienie. Dodatkowo sprzedawca może przygotować oraz wydrukować dla klienta ofertę, którą w późniejszym czasie przekształci w zamówienie.

Jednym z warunków niezbędnych do wdrożenia systemu była jego integracja z systemem IFS w obszarach katalogu produktów, zamówień i struktury sieci sprzedaży. W systemie dostępny jest również program lojalnościowy. Jego uczestnicy na podstawie zarejestrowanych sprzedaży oraz po ich pozytywnej weryfikacji otrzymują punkty.

Obecnie system obsługuje rynek ukraiński, rumuński oraz rosyjski.

więcej o projekcie: Platforma B2B dla Barlinek S.A.