-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
BARLINEK S.A. to największy i najbardziej znany polski producent podłóg drewnianych. Obecnie siecią sprzedaży objęte jest 55 krajów na pięciu kontynentach.
"Wraz ze wzrostem popularności zakupów internetowych zmieniają się oczekiwania konsumentów. Klienci oczekują dziś szybkiego przepływu informacji i stałego kontaktu z nami. Znaczący wpływ na jakość obsługi ma możliwość sprawdzenia bieżącej dostępności towaru oraz kontrola statusów realizacji poszczególnych zamówień. Wdrożony przez Ideo system pozwala nam jako dostawcy szybciej reagować na potrzeby naszych klientów oraz aktywnie wpływać na realizację zadań uwzględniając dostępność surowca i gotowego produktu."- podsumowuje Tomasz Wróbel, POS Development Director, Barlinek S.A.
System B2B umożliwia sprawną obsługę procesu zamawiania produktów. Każdy punkt sprzedaży może przeglądnąć dedykowany dla niego katalog produktów, sprawdzić dostępność każdego towaru oraz znacznie szybciej złożyć zamówienie. Dodatkowo sprzedawca może przygotować oraz wydrukować dla klienta ofertę, którą w późniejszym czasie przekształci w zamówienie.
Jednym z warunków niezbędnych do wdrożenia systemu była jego integracja z systemem IFS w obszarach katalogu produktów, zamówień i struktury sieci sprzedaży. W systemie dostępny jest również program lojalnościowy. Jego uczestnicy na podstawie zarejestrowanych sprzedaży oraz po ich pozytywnej weryfikacji otrzymują punkty.
Obecnie system obsługuje rynek ukraiński, rumuński oraz rosyjski.
więcej o projekcie: Platforma B2B dla Barlinek S.A.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.