Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Platforma B2B dla Barlinek S.A.

Platforma automatyzuje działania handlowe pomiędzy firmą, a zagranicznymi jednostkami sieci sprzedaży. System aktualnie obsługuje rynek ukraiński, rumuński oraz rosyjski.

BARLINEK S.A. to największy i najbardziej znany polski producent podłóg drewnianych. Obecnie siecią sprzedaży objęte jest 55 krajów na pięciu kontynentach.

"Wraz ze wzrostem popularności zakupów internetowych zmieniają się oczekiwania konsumentów. Klienci oczekują dziś szybkiego przepływu informacji i stałego kontaktu z nami. Znaczący wpływ na jakość obsługi ma możliwość sprawdzenia bieżącej dostępności towaru oraz kontrola statusów realizacji poszczególnych zamówień. Wdrożony przez Ideo system pozwala nam jako dostawcy szybciej reagować na potrzeby naszych klientów oraz aktywnie wpływać na realizację zadań uwzględniając dostępność surowca i gotowego produktu."- podsumowuje Tomasz Wróbel, POS Development Director, Barlinek S.A.

System B2B umożliwia sprawną obsługę procesu zamawiania produktów. Każdy punkt sprzedaży może przeglądnąć dedykowany dla niego katalog produktów, sprawdzić dostępność każdego towaru oraz znacznie szybciej złożyć zamówienie. Dodatkowo sprzedawca może przygotować oraz wydrukować dla klienta ofertę, którą w późniejszym czasie przekształci w zamówienie.

Jednym z warunków niezbędnych do wdrożenia systemu była jego integracja z systemem IFS w obszarach katalogu produktów, zamówień i struktury sieci sprzedaży. W systemie dostępny jest również program lojalnościowy. Jego uczestnicy na podstawie zarejestrowanych sprzedaży oraz po ich pozytywnej weryfikacji otrzymują punkty.

Obecnie system obsługuje rynek ukraiński, rumuński oraz rosyjski.

więcej o projekcie: Platforma B2B dla Barlinek S.A.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Ideo na Social Media Week

22 maja 2018
Pokaż mi swój profil na Facebooku, a powiem Ci, kim jesteś.

Kampania promocyjna dla marki Peugeot

15 maja 2018
Na potrzeby klienta realizujemy kompleksowe działania, których zadaniem jest jak najszersze propagowanie oferty marki oraz efektywne zarządzanie jej komunikacją.