Kampania promocyjna dla marki Peugeot

Na potrzeby klienta realizujemy kompleksowe działania, których zadaniem jest jak najszersze propagowanie oferty marki oraz efektywne zarządzanie jej komunikacją.
15 maja 2018

Peugeot to marka posiadająca szeroką gamę produktową, wysoką rozpoznawalność i globalny zasięg, co wymusza stosowanie złożonej strategii.

Nasze prace skupiły się na dwóch, uzupełniających się aspektach: informatycznym i marketingowym. W prowadzonych działaniach wykorzystujemy między innymi, zaprojektowane i zrealizowane przez nas liczne serwisy landing page wspierające generowanie leadów.

Integracja systemu Call Center klienta z Edito CMS ułatwiła zarządzanie leadami na każdym punkcie styku z marką. Operator systemu ma do nich natychmiastowy dostęp, co skraca kontakt do niezbędnego minimum i wpływa pozytywnie na poziom konwersji.

Kolejnym krokiem było stałe śledzenie generowanego ruchu i realizacja działań optymalizacyjnych. System CMS zbiera wszystkie ważne informacje, które później wykorzystujemy do obliczania wskaźników takich jak CTR, średni czas spędzenia na stronie czy źródło pochodzenia użytkowników.

W ramach współpracy nasi specjaliści stworzyli unikatowe treści, odzwierciedlające najważniejsze aspekty oferty producenta.  Wykonaliśmy także szereg kreacji, które ogniskują zainteresowanie i są elementem skłaniającym do zapoznania się z prezentowaną ofertą. Prace graficzne obejmują wykonanie zajmującego contentu wizualnego na obsługiwane strony, opracowanie designu mailingów oraz sporządzanie elementów strony głównej.

Więcej o realizowanych pracach: