
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
Peugeot to marka posiadająca szeroką gamę produktową, wysoką rozpoznawalność i globalny zasięg, co wymusza stosowanie złożonej strategii.
Nasze prace skupiły się na dwóch, uzupełniających się aspektach: informatycznym i marketingowym. W prowadzonych działaniach wykorzystujemy między innymi, zaprojektowane i zrealizowane przez nas liczne serwisy landing page wspierające generowanie leadów.
Integracja systemu Call Center klienta z Edito CMS ułatwiła zarządzanie leadami na każdym punkcie styku z marką. Operator systemu ma do nich natychmiastowy dostęp, co skraca kontakt do niezbędnego minimum i wpływa pozytywnie na poziom konwersji.
Kolejnym krokiem było stałe śledzenie generowanego ruchu i realizacja działań optymalizacyjnych. System CMS zbiera wszystkie ważne informacje, które później wykorzystujemy do obliczania wskaźników takich jak CTR, średni czas spędzenia na stronie czy źródło pochodzenia użytkowników.
W ramach współpracy nasi specjaliści stworzyli unikatowe treści, odzwierciedlające najważniejsze aspekty oferty producenta. Wykonaliśmy także szereg kreacji, które ogniskują zainteresowanie i są elementem skłaniającym do zapoznania się z prezentowaną ofertą. Prace graficzne obejmują wykonanie zajmującego contentu wizualnego na obsługiwane strony, opracowanie designu mailingów oraz sporządzanie elementów strony głównej.
Więcej o realizowanych pracach:
- Promocja oferty marki Peugeot i zarządzanie komunikacją
- Serwisy typu Landing Page realizowane na potrzeby kampanii dla Peugeot
Może zainteresują Cię także
Serwis UKE najlepszy w konkursie Strona Internetowa bez Barier
Nasi eksperci podsumowują 2017