
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Peugeot Polska Sp. z o.o. jest oficjalnym importerem produktów Peugeot w Polsce. Firma posiada w ofercie auta osobowe i dostawcze, rowery, motocykle i skutery, które powstają w 24 zakładach produkcyjnych na całym świecie.
Zadania i cele
Peugeot jest marką o szerokiej gamie produktowej i globalnym zasięgu, co wymaga złożonej strategii działania. Nasze prace skupiły się na dwóch, uzupełniających się aspektach: informatycznym i marketingowym.
W prowadzonych działaniach wykorzystujemy między innymi, zaprojektowane i zrealizowane przez nas liczne serwisy landing page wspierające generowanie leadów.
Integracja z systemem Edito CMS ułatwiła zarządzanie leadami na każdym punkcie styku z marką. Są to zdarzenia typu złożenie zapytania o ofertę, zamówienie jazdy testowej, wizyta w autoryzowanym serwisie czy zapis do newslettera. Wszystkie realizowane subserwisy zintegrowaliśmy z systemem Call Center Klienta, w którym dane telefoniczne są automatycznie archiwizowane. Operator systemu, który kontaktuje się z rozmówcą, ma do nich natychmiastowy dostęp, co skraca kontakt do niezbędnego minimum i wpływa pozytywnie na jego ostateczny efekt.
Kolejnym krokiem było stałe śledzenie generowanego ruchu i realizacja działań optymalizacyjnych. System CMS zbiera wszystkie ważne informacje, które wykorzystujemy do obliczania wskaźników takich jak CTR, średni czas spędzenia na stronie czy źródło pochodzenia użytkowników.
Prace developerskie stanowiły wsparcie dla realizowanej przez nas kompleksowej kampanii promocyjnej.
Główne korzyści dla Klienta
- Responsywne i spójne graficznie landing page,
- ułatwienie pomiaru efektywności prowadzonych działań,
- automatyzacja działań promocyjnych,
- sprawne zarządzanie komunikacją marki,
- budowanie aktywnej społeczności.