Promocja oferty marki i zarządzanie komunikacją

Peugeot Polska Sp. z o.o. to oficjalny importer samochodów, części zamiennych i akcesoriów marki Peugeot w Polsce. Firma rozpoczęła swoją działalność na przełomie 1992 i 1993 r., z siedzibą w Warszawie. Pod francuską marką Peugeot produkowane są samochody osobowe i dostawcze, a także rowery, motocykle i skutery, aż w 24 zakładach produkcyjnych na całym świecie.

Zadania i cele

Peugeot to marka posiadająca szeroką gamę produktową, wysoką rozpoznawalność i globalny zasięg, co wymusza stosowanie złożonej strategii. Nasze prace skupiły się na dwóch, uzupełniających się aspektach: informatycznym i marketingowym.

Na potrzeby Klienta realizujemy kompleksowe działania, których zadaniem jest jak najszersze propagowanie oferty marki oraz efektywne zarządzanie jej komunikacją.

Pierwszym elementem współpracy w tym zakresie było przygotowanie atrakcyjnych treści. Stworzone przez nas serwisy typu Landing Page wymagały uzupełniania zawartością, która prezentuje istotę marki i bierze pod uwagę specyfikę prowadzonej przez nią komunikacji. W ramach kooperacji nasi specjaliści stworzyli unikatowe teksty, odzwierciedlające najważniejsze aspekty oferty producenta.

W ramach współpracy wykonaliśmy szereg kreacji, które ogniskują zainteresowanie i są elementem skłaniającym do zapoznania się z prezentowaną ofertą. Prace graficzne obejmują wykonanie zajmującego contentu wizualnego na obsługiwane strony, opracowanie designu mailingów oraz sporządzanie elementów strony głównej.

W celu pobudzenia aktywności fanów marki i zbudowania trwałej relacji, podjęliśmy się organizacji cyklicznych konkursów w ramach aplikacji MyPeugeot, które przybrały postać mini wyzwań. Podczas ich wdrożenia skupiliśmy się przede wszystkim na społecznym wymiarze funkcjonowania brandu. Zadania sytuowały go w kontekście rodzinnym i dostarczyły informacji o motywacji wyborów klientów. Nasze działania polegały na opracowaniu przebiegu rywalizacji, stworzeniu regulaminu, mailingu informującego o wynikach oraz administrowaniu danymi związanymi z jego organizacją. Wszystkie propozycje spotkały się z dużym zainteresowaniem klientów, co pomaga budować zaangażowaną społeczność.

W celu utrzymania uwagi konsumentów na usługach i produktach Peugeot, uruchomiliśmy kampanię mailingową. Jej głównym celem jest prezentowanie wartości marki oraz informowanie konsumentów o aktualnościach z życia firmy. Cotygodniowa prasówka wysyłana do właścicieli samochodów pozwala zintensyfikować kontakt i przeciwdziałała jego zanikowi.

Główne korzyści dla Klienta
  • Automatyzacja działań marketingu,
  • ułatwienie pomiaru efektywności prowadzonych działań,
  • segmentacja gromadzonych danych,
  • spójny content graficzny, atrakcyjna treść,
  • sprawne zarządzanie komunikacją marki,
  • budowanie aktywnej społeczności.

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?

×

Klienci o nas