Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Aplikacja Centrum Obsługi Powypadkowej 24/7

Obsługa Powypadkowa

Firma "Centrum Obsługi Powypadkowej CODEX" powstała w lutym 2008 roku jako kancelaria odszkodowawcza. Codex jest pełnomocnikiem osób poszkodowanych w wypadkach przed instytucjami zobowiązanymi do naprawienia szkody (Towarzystwa Ubezpieczeniowe, zakłady pracy, etc). By zapewnić uczestnikom wypadków jeszcze lepszą obsługę, firma zleciła nam przygotowanie aplikacji mobilnej będącej swoistym asystentem osoby uczestniczącej w wypadku.

Zadania i cele

Aplikacja prowadzi użytkownika po wszystkich krokach, jakie należy podjąć po uczestniczeniu w wypadku, zaczynając od wezwania pomocy, po zebranie informacji na miejscu wypadku, kończąc na zapewnieniu sobie bezpieczeństwa prawnego oraz prawa do odszkodowania. Wszystkie informacje można wprowadzić bezpośrednio w formularze, które znajdują się w aplikacji.

Aplikacja pozwala na przeprowadzenie użytkownika po wszystkich niezbędnych krokach, jakie należy podjąć uczestnicząc w wypadku.

Ponadto ułatwia ona kontakt z doradcą, który odpowie na wszelkie pytania oraz wątpliwości, jakie mogą pojawić się w tej stresującej sytuacji. Możliwe jest skorzystanie z Centrum Obsługi Powypadkowej przez 24/7, przez co skutecznie kieruje dalszymi krokami poszkodowanych.

Główne funkcje aplikacji:
  • Wezwanie pomocy (112),
  • możliwość konsultacji online - aplikacja inicjuje połączenie telefoniczne bezpośrednio z konsultantem,
  • Poradnik "Wypadek - jak sie zachować",
  • lista wszelkich danych potrzebnych do zgłoszenia odszkodowania (dane personalne, informacje o pojazdach i zdarzeniu) możliwość zapisania notatek z wypadku,
  • możliwość rozszerzenia notatki o nagranie głosowe i/lub zdjęcia.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*