Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Dedykowana aplikacja CRM dla Easy Finance

Dedykowana aplikacja

Easy Finance to norweska spółka specjalizująca w doradztwie finansowym. Firmę wyróżnia kompleksowa obsługa, indywidualne podejście do klienta oraz doświadczeni doradcy kredytowi.

Zadania i cele

Pierwszym punktem kontaktu z klientem jest serwis informacyjno-sprzedażowy Easyfinance.no. Powstał z myślą o osobach, które poszukują optymalnych rozwiązań finansowych oraz mają trudności w poruszaniu się w skomplikowanych procedurach bankowych. Witryna powstała w oparciu o intuicyjny w obsłudze system WordPress.

Stworzyliśmy zestaw narzędzi, które stanowią wsparcie w codziennej pracy doradców Easy Finance. Głównym ich celem jest kreowanie oraz budowanie długofalowych relacji z klientami.

Najistotniejszą część strony stanowi formularz wraz z kalkulatorem kredytowym. Wzbogacony został o szereg pól (np. kwota kredytu, okres spłaty, posiadane zabezpieczenia), które ułatwiają dostosowanie oferty do potrzeb i możliwości kredytobiorcy. Dane wprowadzane przez klientów w formularzach są automatycznie eksportowane do stworzonej przez nas aplikacji CRM. System wspiera obsługę procesów biznesowych oraz służy gromadzeniu, przetwarzaniu i analizowaniu danych. CRM pozwala na generowanie raportów i zestawień ułatwiających obsługę klientów. Umożliwia także przygotowanie pełnej dokumentacji, która jest niezbędna do przedstawienia w banku na etapie podpisywania umowy kredytowej.

W ramach prac przeprowadziliśmy także integrację aplikacji z wykorzystywaną w firmie centralą telefoniczną – Telavox. Dzięki temu wszystkie rozmowy telefoniczne stają się automatycznie elementami procesów CRM. Doradca finansowy, który kontaktuje się z petentem, ma natychmiastowy wgląd do danych oraz historii kontaktu. By zachować najwyższe standardy obsługi i zgodność z prawem, dane osobowe gromadzone w aplikacji są przechowywane jedynie przez pół roku od zakończenia obsługi klienta.

Główne korzyści dla Klienta
  • Rozwiązania szyte na miarę,
  • efektywniejsza komunikacja oraz rozpoznawanie potrzeb klienta,
  • intuicyjne środowisko pracy,
  • mniejsze koszty obsługi klienta,
  • budowanie zaufania oraz lojalności wobec marki,
  • wsparcie w realizacji biznesowych celów.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*