
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt


Easy Finance to norweska spółka specjalizująca w doradztwie finansowym. Firmę wyróżnia kompleksowa obsługa, indywidualne podejście do klienta oraz doświadczeni doradcy kredytowi.
Zadania i cele
Pierwszym punktem kontaktu z klientem jest serwis informacyjno-sprzedażowy Easyfinance.no. Powstał z myślą o osobach, które poszukują optymalnych rozwiązań finansowych oraz mają trudności w poruszaniu się w skomplikowanych procedurach bankowych. Witryna powstała w oparciu o intuicyjny w obsłudze system WordPress.
Stworzyliśmy zestaw narzędzi, które stanowią wsparcie w codziennej pracy doradców Easy Finance. Głównym ich celem jest kreowanie oraz budowanie długofalowych relacji z klientami.
Najistotniejszą część strony stanowi formularz wraz z kalkulatorem kredytowym. Wzbogacony został o szereg pól (np. kwota kredytu, okres spłaty, posiadane zabezpieczenia), które ułatwiają dostosowanie oferty do potrzeb i możliwości kredytobiorcy. Dane wprowadzane przez klientów w formularzach są automatycznie eksportowane do stworzonej przez nas aplikacji CRM. System wspiera obsługę procesów biznesowych oraz służy gromadzeniu, przetwarzaniu i analizowaniu danych. CRM pozwala na generowanie raportów i zestawień ułatwiających obsługę klientów. Umożliwia także przygotowanie pełnej dokumentacji, która jest niezbędna do przedstawienia w banku na etapie podpisywania umowy kredytowej.
W ramach prac przeprowadziliśmy także integrację aplikacji z wykorzystywaną w firmie centralą telefoniczną – Telavox. Dzięki temu wszystkie rozmowy telefoniczne stają się automatycznie elementami procesów CRM. Doradca finansowy, który kontaktuje się z petentem, ma natychmiastowy wgląd do danych oraz historii kontaktu. By zachować najwyższe standardy obsługi i zgodność z prawem, dane osobowe gromadzone w aplikacji są przechowywane jedynie przez pół roku od zakończenia obsługi klienta.
Główne korzyści dla Klienta
- Rozwiązania szyte na miarę,
- efektywniejsza komunikacja oraz rozpoznawanie potrzeb klienta,
- intuicyjne środowisko pracy,
- mniejsze koszty obsługi klienta,
- budowanie zaufania oraz lojalności wobec marki,
- wsparcie w realizacji biznesowych celów.