Checklista - bezpłatny PDFAnaliza przedwdrożeniowa - 100 pytań do dobrego wdrożenia PIM

Integracja sklepu BRW z P24

Grupa Black Red White to największa w Polsce grupa meblarska, która produkuje i dystrybuuje meble oraz akcesoria wyposażenia wnętrz. Produkty marki wypełniają mieszkania milionów klientów (w kraju oraz za granicą) od niemal 30 lat.

Grupę Kapitałową stanowi Black Red White S.A, oraz 18 spółek zależnych, w tym 10 zagranicznych. Oferta Grupy jest dostępna na prawie 60 rynkach na całym świecie.

Zadania i cele

Wraz z rozwojem e-commerce oraz powiększającą się ofertą produktową, platforma Klienta wymagała ulepszenia i modyfikacji w zakresie opcji płatności. W tym celu dokonano integracji z P24, aby usprawnić procesy płatności, poprawić doświadczenia potencjalnych konsumentów, a także zwiększyć współczynnik konwersji.

P24 (Przelewy 24) to powszechnie używana bramka płatności online w Polsce. Umożliwia firmom akceptowanie różnych metod płatności, w tym przelewów bankowych, kart kredytowych/debetowych i e-portfeli. P24 oferuje bezpieczne, niezawodne i przyjazne dla użytkownika rozwiązania płatnicze, zapewniając powiadomienia o transakcjach w czasie rzeczywistym i kompleksowe raportowanie. Integrując się z P24, nasz Klient chciał zaoferować swoim odbiorcom płynne płatności, jednocześnie poszerzając swoją bazę potencjalnych konsumentów.

Wyzwania

Nasz Klient stanął przed kilkoma wyzwaniami związanymi z jego obecnym systemem płatności:

  • Ograniczone opcje płatności: Istniejący system płatności obsługiwał tylko podstawowe metody płatności, ograniczając wybór klientom końcowym i potencjalnie prowadząc do porzucenia koszyka.
  • Brak możliwości rozwoju: Obecne rozwiązanie przestało być elastyczne, przez co dalszy rozwój w kierunku rozwiązań typu marketplace czy portfeli zagranicznych stał się ograniczony.

Aby sprostać wyzwaniom i wykorzystać zalety P24, wdrożyliśmy następujące funkcje dla naszego Klienta:

Integracja P24 z e-commerce BRW

Płynnie zintegrowaliśmy bramkę płatności P24 z platformą e-commerce Klienta, umożliwiając klientom końcowym wybór spośród wielu metod płatności, takich jak:

  • Visa Mobile – płatność bez użycia karty, z wykorzystaniem numeru telefonu
  • P24NOW – kupujący płaci w ratach lub do 54 dni później, a sprzedawca otrzymuje zapłatę od razu, w momencie dokonania zakupu
  • BLIK - szybka płatność jednorazowym, 6-cyfrowym kodem wygenerowanym w aplikacji mobilnej banku 
  • PayPo – odroczenie zapłaty o 30 dni bądź rozłożenie płatności od 4 do 6 rat
  • Google Pay – płatność bez logowania się do aplikacji mobilnej banku, za pośrednictwem danych zapisanych na koncie
  • ApplePay – płatność jednym kliknięciem, bez logowania się do bankowości elektronicznej z wykorzystaniem portfela Apple

Marketplace P24

Wprowadziliśmy możliwość korzystania z usługi Marketplace P24, która pozwala na obsługę płatności platformy integrującej produkty różnych sprzedawców, czyli rejestrowanie wielu kont w serwisie Przelewy24 i rozdzielanie środków z transakcji łączonych na właściciela platformy oraz na poszczególnych sprzedawców.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązania Marketplace P24, klient końcowy ma możliwość dokonania jednej transakcji, wybierając spośród wielu opcji płatności. Odpowiednie rozdzielenie środków na różne salony działa w tle, w sposób automatyczny.

Korzyści dla Klienta

  • Szeroki zakres opcji płatności = wygoda i zadowolenie klienta finalnego,
  • Zwiększenie wydajności operacyjnej,
  • Wzrost współczynniku konwersji,
  • Poprawa bezpieczeństwa dzięki systemom zapobiegającym oszustwom,
  • Kompleksowe raportowanie przez P24 umożliwiające sprawną analizę finansową oraz zachowań potencjalnych konsumentów.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas