Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Księgarnia internetowa Libra.pl

Libra to księgarnia internetowa, istniejąca już od ponad 25 lat. Miłośnikom literatury, kultury, historii i przyrody oferuje bogaty wybór książek, albumów i publikacji. W ofercie posiada również podręczniki, audiobooki, produkty dla dzieci i młodzieży. Inspiracje w swojej działaności czerpie z tradycji przedwojennych księgarń.

Zadania i cele

W ramach współpracy zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system wspierający sprzedaż bezpośrednią księgarni - sklep internetowy Libra.pl. Strona została zbudowana w oparciu o naszą autorską platformę Edito. Na stronie głównej został zaimplementowany slider wyświetlający rekomendowane tytuły z oferty Księgarni. Dodatkowo na stronie znajdują się bloczki promujące nowości, bestsellery czy literaturę regionalną.

Liczne integracje z systemami zewnętrznymi usprawniają obsługę księgarni.

Sklep prezentuje pełną ofertę Klienta, podzieloną na kategorie. Istnieje możliwość nadania rabatu osobno dla każdej wyświetlanej kategorii w menu głównym. Internauci mogą wyszukać konkretne pozycje książkowe, zawężając pole poszukiwania do wybranej kategorii. Ponadto integracja z popularnymi rodzajami płatności i zróżnicowanymi formami dostawy (DHL, InPost, Paczka w Ruchu) zapewnia maksymalne bezpieczeństwo i komfort zakupów.

Sklep został zintegrowany także z systemem magazynowo-księgowym, dzięki któremu informacje o faktycznym stanie magazynowym są na bieżąco aktualizowane, co zmniejsza ryzyko wystąpienia błędów.

Na stronie widnieje również podłużny baner wyświetlający newsy, informacje o płatnościach, dostawie oraz social mediach.

Główne korzyści dla Klienta
  • Nowoczesna i czytelna strona sklepu internetowego,
  • zintegrowany system magazynowo-księgowy,
  • szybki i bezpieczny proces zakupowy,
  • dynamiczne elementy, jak np. slider uatrakcyjniają stronę

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*