Checklista - bezpłatny PDFAnaliza przedwdrożeniowa - 100 pytań do dobrego wdrożenia PIM

Lewiatan Biznes - aplikacja dla właścicieli sklepów Lewiatan

Polska Sieć Handlowa Lewiatan powstała w 1994 r. jako organizacja zrzeszająca kupców, prowadzących działalność handlową. Obecnie konsoliduje 3000 sklepów spożywczych działających w systemie franczyzowym na terenie całego kraju.

Zadania i cele

Dynamiczny rozwój firmy, rosnące wymagania i potrzeby Klientów, zrodziły potrzebę wdrożenia systemu informatycznego optymalizującego procesy zarządzania. Na bazie systemu Edito CMS opracowaliśmy zaawansowaną aplikację internetową, z której dane prezentowane są w aplikacji Lewiatan Biznes.

Aplikacja mobilna Lewiatan Biznes daje wygodny dostęp do raportów sprzedażowych w Twoim sklepie.

Integralną część systemu stanowi moduł Konta użytkowników, który umożliwia tworzenie kont właścicieli sklepu, zarządzanie danymi, a także wgląd w zamówienia i raporty sprzedażowe. Aplikacja dostępna jest w systemie Android.

Dzięki aplikacji Lewiatan Biznes właściciele sklepu mogą korzystać z następujących rozwiązań:

  • kontrola danych z Centralnego Systemu Analitycznego Lewiatan (CSA) dotyczące sprzedaży i zakupu towarów
  • porównywarka cen produktów w swoim regionie
  • monitoring komunikatów marketingowych
  • utrzymywanie relacji z przedstawicielami Sieci Lewiatan
  • delegowania zadań pracownikom
  • pobieranie materiałów reklamowych
Główne korzyści dla Klienta
  • Minimalizacja kosztów obsługi,
  • integracja systemów wspomagających zarządzanie biznesem,
  • wygodny i nieograniczony dostęp do informacji,
  • wzrost zadowolenia Klientów,
  • support techniczny.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas