
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt

Polska Sieć Handlowa Lewiatan powstała w 1994 r. jako organizacja zrzeszająca kupców, prowadzących działalność handlową. Obecnie konsoliduje 3000 sklepów spożywczych działających w systemie franczyzowym na terenie całego kraju.
Zadania i cele
Dynamiczny rozwój firmy, rosnące wymagania i potrzeby Klientów, zrodziły potrzebę wdrożenia systemu informatycznego optymalizującego procesy zarządzania. Na bazie systemu Edito CMS opracowaliśmy zaawansowaną aplikację internetową, z której dane prezentowane są w aplikacji Lewiatan Biznes.
Aplikacja mobilna Lewiatan Biznes daje wygodny dostęp do raportów sprzedażowych w Twoim sklepie.
Integralną część systemu stanowi moduł Konta użytkowników, który umożliwia tworzenie kont właścicieli sklepu, zarządzanie danymi, a także wgląd w zamówienia i raporty sprzedażowe. Aplikacja dostępna jest w systemie Android.
Dzięki aplikacji Lewiatan Biznes właściciele sklepu mogą korzystać z następujących rozwiązań:
- kontrola danych z Centralnego Systemu Analitycznego Lewiatan (CSA) dotyczące sprzedaży i zakupu towarów
- porównywarka cen produktów w swoim regionie
- monitoring komunikatów marketingowych
- utrzymywanie relacji z przedstawicielami Sieci Lewiatan
- delegowania zadań pracownikom
- pobieranie materiałów reklamowych
Główne korzyści dla Klienta
- Minimalizacja kosztów obsługi,
- integracja systemów wspomagających zarządzanie biznesem,
- wygodny i nieograniczony dostęp do informacji,
- wzrost zadowolenia Klientów,
- support techniczny.