-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Kronospan to jeden z liderów produkcji materiałów dla branży meblarskiej i drzewnej. Produkty tworzone są w trosce o najwyższą jakość oraz z dbałością o środowisko naturalne. Firma realizuje ideę zrównoważonego rozwoju, wykorzystując innowacyjne rozwiązania i technologie. Kronospan posiada ponad 40 zakładów produkcyjnych w Europie, w Stanach Zjednoczonych i Chinach.
Wyzwania Klienta
Kronospan oferuje szeroki asortyment produktów (blisko 300 dekorów paneli podłogowych), co dla nowych klientów może być trudne do zrozumienia na pierwszy rzut oka.
Potrzebne było narzędzie, które ułatwiłoby użytkownikom nawigację i wybór idealnej podłogi w serwisach kronosfera.pl i strefaplyt.pl. Konieczne było stworzenie konfiguratora „idealnej podłogi”, który przyspieszyłby proces zakupowy i lepiej odpowiadał na potrzeby klientów.
Zadania i cele
Aby sprostać wyzwaniom, projekt obejmował następujące cele i zadania:
Cele:
- Przestawienie oferty podłóg w sposób bardziej skondensowany i interaktywny.
- Ułatwienie użytkownikom nowym oraz niezdecydowanym podjęcia decyzji w wyborze odpowiedniej dla nich podłogi.
- Zwiększenie świadomości oznaczeń w serwisie, takich jak klasy odporności czy oferowana gwarancja.
Zadania:
- Rozszerzenie i usystematyzowanie oznaczeń w serwisie, aby atrybuty były jednolite i łatwe do pogrupowania.
- Przygotowanie dedykowanej strony, do której można odesłać użytkowników.
- Zaprogramowanie konfiguratora opartego o wybór opcji w kilku krokach.
- Dodanie krótkich opisów w każdym kroku konfiguratora, które tłumaczą przeznaczenie danej cechy.
- Zarekomendowanie w ostatnim kroku zestawu produktów spełniających wszystkie wcześniej wybrane cechy.
Korzyści z wdrożenia dla Kronospan
- Ułatwienie wyboru produktów użytkownikom: Klienci szybciej i łatwiej znajdują produkty odpowiadające ich potrzebom.
- Zwiększenie świadomości na temat różnych cech produktów: Lepsze zrozumienie oznaczeń, takich jak klasy odporności i gwarancji.
- Zwiększenie sprzedaży: Ułatwienie procesu zakupowego prowadzi do wzrostu liczby zamówień.
Korzyści dla klientów korzystających z konfiguratora
- Szybki wybór podłogi: Użytkownicy mogą szybko znaleźć podłogę, której szukają, dzięki intuicyjnemu konfiguratorowi.
- Zrozumienie różnic pomiędzy poszczególnymi oznaczeniami: Konfigurator dostarcza krótkie opisy, które pomagają klientom zrozumieć różnice między produktami.
Stworzenie mini doradcy „Znajdź podłogę” dla Kronospan przyniosło korzyści zarówno firmie, jak i jej klientom. Dzięki interaktywnemu konfiguratorowi użytkownicy mogą łatwo i szybko znaleźć idealną podłogę, co zwiększa ich satysfakcję i lojalność.
Kronospan natomiast zyskał narzędzie, które nie tylko ułatwia wybór produktów, ale także edukuje klientów na temat różnych cech produktów, co przekłada się na zwiększenie sprzedaży i świadomości marki.