-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Technologie e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Elektroniczny obieg faktur - LOGITO
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
JB Investments Sp. z o.o. to jedna z najbardziej doświadczonych firm lotniczych w Polsce, znana jako certyfikowany dystrybutor samolotów i śmigłowców światowych liderów branży. Od wielu dekad wspiera zarówno wymagających klientów prywatnych, jak i instytucje państwowe, dostarczając maszyny, które spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa i niezawodności.
Problem klienta
Dotychczasowa strona internetowa klienta sprawiała wrażenie nieaktualnej, była mało czytelna i nie oddawała prestiżowego charakteru marki.
Główną przeszkodę stanowił brak wyraźnej hierarchii wizualnej oraz zbyt ogólnikowe opisy i niewystarczająca ilość treści. Zawartość strony była pozbawiona storytellingu, rekomendacji i realizacji, co utrudniało budowanie zaufania w branży, w której reputacja i profesjonalizm mają kluczowe znaczenie.
Strona była niewystarczająco zoptymalizowana pod SEO, niedostosowana do potrzeb użytkowników mobilnych, a jej statyczny wygląd i brak interaktywności obniżały satysfakcję i zaangażowanie odwiedzających.
Wymagania klienta względem projektu:
- nowoczesna strona internetowa oddająca ekskluzywny charakter światowych marek lotniczych,
- intuicyjna nawigacja, szeroka prezentacja realizacji oraz pełna responsywność,
- rozwiązanie oparte na stabilnym CMS, umożliwiające rozwój, skalowanie i łatwą aktualizację treści.
Nasze rozwiązanie
Pierwszy etap współpracy stanowiły wspólne warsztaty z zespołem JBI, które pozwoliły precyzyjnie określić potrzeby biznesowe i wyzwania UX. Następnie przeprowadziliśmy szczegółowy audyt dotychczasowego serwisu, identyfikując obszary wymagające poprawy: od designu, przez treści, aż po aspekty techniczne i SEO.
Nowy serwis wdrożyliśmy w oparciu o Edito CMS, zapewniając Klientowi stabilną, wydajną i skalowalną platformę. W ramach bieżącej współpracy odpowiadamy również za hosting i utrzymanie strony.

Najważniejsze aspekty tej realizacji to:
1. Kompleksowy audyt i pełna przebudowa UX/UI
Nowoczesna struktura treści, czytelna hierarchia, wyraźny podział sekcji i premium design dostosowany do charakteru branży lotniczej.
2. Nowa szata graficzna i interaktywne elementy
Dynamiczne animacje, nowoczesne wizualizacje i maksymalna czytelność sprawiają, że strona jest atrakcyjna, angażująca i buduje wizerunek firmy jako lidera technologicznego.
3. Rozbudowana prezentacja realizacji
Nowe, bogate opisy projektów, w tym także realizacji dla służb państwowych wzmacniają wiarygodność i eksponują współpracę z renomowanymi producentami samolotów.
4. Wyraźne CTA i ścieżki konwersji
Strona prowadzi użytkownika do kontaktu, zapytań ofertowych i do sprawnego odnalezienia informacji o produktach.
5. Pełna responsywność i optymalizacja mobilna
Serwis został dopracowany na każdej rozdzielczości, co znacząco poprawiło doświadczenie użytkowników tabletów i smartfonów oraz widoczność w wyszukiwarkach.
6. Zaawansowana optymalizacja SEO i wydajności
Zadbaliśmy o meta tagi, nagłówki, opisy, zoptymalizowane zdjęcia i wideo oraz strukturę strony pod PageSpeed.
7. Stabilne fundamenty technologiczne
Modułowo-blokowa budowa serwisu oraz narzędzia takie jak wtyczka do tłumaczeń umożliwiają dalszy rozwój projektu.
Korzyści dla klienta
JBI otrzymało nowoczesny serwis internetowy klasy premium. Strona skutecznie wspiera sprzedaż oraz wzmacnia wizerunek marki. Prezentuje firmę jako doświadczonego partnera o strategicznym znaczeniu dla polskiego rynku lotniczego. Użytkownicy łatwiej odnajdują oferty, szybciej docierają do informacji o produktach i chętniej kontaktują się z zespołem.
Co się zmieniło po wdrożeniu?
- Użytkownicy częściej wykonują kluczowe działania dzięki lepiej wyeksponowanym CTA.
- Serwis jest w pełni responsywny i działa świetnie na desktopach, tabletach i smartfonach.
- Strona osiąga lepszą widoczność w Google dzięki optymalizacji SEO.
- Dynamiczny design i interaktywne sekcje zwiększają zaangażowanie odwiedzających.
- Przejrzysta nawigacja ułatwia dotarcie do informacji, realizacji i usług.
- Zespół JBI pracuje w intuicyjnym, skalowalnym środowisku opartym na Edito CMS.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.