-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
DNB Bank Polska S.A. jest własnością największej norweskiej grupy finansowej - DNB. Grupa ta prowadzi działalność w 19 krajach oraz posiada oddziały w największych centrach finansowych świata, m.in. w: Londynie oraz Nowym Jorku. W Polsce bank działa od 2002 roku. Od 2013 roku DNB Bank Polska S.A stał się bankiem korporacyjnym, którego oferta skierowana jest głównie do dużych przedsiębiorstw oraz firm z sektora publicznego, ze szczególnym naciskiem na przedsiębiorstwa z branży energetycznej oraz TMT.
Zadania i cele
Zmiana logo Banku, jego nazwy oraz ograniczenie oferty do Klientów instytucjonalnych wymagało zaimplementowania w serwisie internetowym zmian.
Wdrożona została nowa szata graficzna wraz z pełną przebudową architektury informacyjnej strony.
Ponadto jednym z wymogów było uruchomienie strony responsywnej, która będzie prawidłowo wyświetlała się na urządzeniach mobilnych. Prace nad zmianą szaty graficznej prowadzone były również w Intranecie.
Strona firmowa www.dnb.pl, jak również strona intranetowa w dalszym ciągu funkcjonuje w oparciu o autorski system zarządzania treścią Edito CMS, który pozwala na samodzielne administrowanie serwisami internetowymi.
Projekt ten stanowi kolejny element naszej stałej współpracy z Bankiem DNB.
Główne korzyści dla Klienta
- Odświeżenie wizerunku firmy w Internecie,
- atrakcyjna, czytelna strona,
- pełna dostępność treści na urządzeniach mobilnych (RWD).