
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Platforma Low-code
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Tikkurila to firma działająca na międzynarodowym rynku od 150 lat, szczególnie rozpoznawalna w Rosji oraz w krajach Nordyckich i Europy Wschodniej. Głównym profilem działalności przedsiębiorstwa są rozwiązania w zakresie ochrony powierzchni i dekoracji. Produkty oferowane przez firmę dedykowane są zarówno Klientom indywidualnym, jak i hurtowym. Przedsiębiorstwo kładzie duży nacisk na to, aby dystrybuowane wyroby były przyjazne dla środowiska naturalnego.
Zadania i cele
Głównym zadaniem systemu stworzonego na potrzeby Tikkurila jest obsługa sprzedaży internetowej produktów firmy. Aplikacja dodatkowo obsługuje proces elektronicznej wymiany dokumentów związanych z realizacją sprzedaży przez Internet.
Projekt zakładał stworzenie platformy B2B współpracującej z systemem ERP M3 w oparciu o API, obsługującej proces elektronicznej wymiany dokumentów.
Część platformy dostępna dla klienta biznesowego pozwala między innymi na:
- przeglądanie oferty produktowej,
- składanie zamówień,
- weryfikację stanu realizacji danego zamówienia,
- wgląd do historii zamówień,
- automatyzację powtarzających się zamówień.
Platforma B2B współpracuje z systemem ERP M3 w oparciu o API i wykorzystuje pośrednią bazę danych w celu usprawnienia całego procesu e-sprzedaży. Komunikacja oraz wymiana danych odbywa się poprzez Internet, dlatego zastosowano odpowiednie protokoły zabezpieczające gwarantujące niejawność przesyłanych danych. Platforma pozwala również na łatwe skalowanie, jednocześnie zapewniając wysoką wydajność, która pozwala na bezproblemowe włączenie usługi e-sprzedaży dla kolejnych klientów.
Główne korzyści dla Klienta
- Usprawnienie komunikacji z klientem biznesowym,
- platforma zintegrowana z innymi systemami,
- zautomatyzowanie procesów biznesowych,
- skrócenie czasu przyjmowania zamówień,
- możliwość zawierania transakcji na odległość,
- poszerzenie rynku zbytu,
- nowoczesna forma komunikacji,
- gwarancja bezpieczeństwa zawieranych transakcji,
- wzrost efektywności firmy,
- wzrost przychodów spółki,
- nowoczesny wizerunek Tikkurila.