
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Projekt został zrealizowany dla jednego z globalnych liderów branży FMCG. Firma oferuje swoje produkty praktycznie na całym świecie stale inwestując w narzędzia wspierające współpracę z siecią kilkuset tysięcy kontrahentów.
Zadania i cele
Nadrzędnym zadaniem platformy jest bieżące usprawnianie współpracy z siecią sprzedaży detalicznej. Stanowi także narzędzie komunikacji wewnętrznej i ułatwia szybki przepływ informacji. Integralną częścią platformy jest intuicyjny system zarządzania oraz aplikacje mobilne na system Android.
Połączenie funkcji biznesowych i edukacyjnych z elementami grywalizacji, skutecznie wspiera bieżącą działalność firmy.
Moduł programu lojalnościowego jest najbardziej rozbudowanym elementem platformy. Został rozbudowany o możliwość eksportu zdobytych punktów do dostępnego w 45 krajach systemu Edenred. Z kolei dzięki integracji z systemem CRM wykorzystywanym przez Klienta, możliwe jest zarządzanie portfelami punktów lojalnościowych.
Istotnym elementem platformy jest także dedykowany moduł e-learningowy, połączony z platformą Vimeo.com, służącą do udostępniania i hostowania materiałów video i plików multimedialnych. Interesującym rozwiązaniem jest element rozrywkowy - gra interaktywna, w której użytkownicy mają możliwość zdobywania nagród rzeczowych i finansowych.
Platforma jest zintegrowana z zewnętrznym systemem logistycznym LOGISTA. Dzięki temu możliwa jest realizacja zamówień na produkty udostępnione w sklepie internetowym, który jest wbudowany w platformę, a także śledzenie statusu przesyłek.
Uzupełnieniem platformy jest także aplikacja mobilna. Jest ona dostosowana do urządzeń z systemem Android i w pełni pokrywa funkcjonalności platformy.
Główne korzyści dla Klienta
- Sprawnie funkcjonujący program lojalnościowy,
- efektywna platforma e-learningowa,
- grywalizacja wzmacniająca motywację użytkowników,
- skuteczna komunikacja wewnętrzna,
- wsparcie dla procesu sprzedaży.