
- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Platforma e-learningowa
- Wdrożenia Wordpress
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Aplikacje mobilne
- Programy lojalnościowe
- Integracja z aplikacjami IT
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Doradztwo i wdrożenia IT
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- e-Marketing
- Pozycjonowanie
- Kampanie e-marketingowe
- Automatyzacja Marketingu
- Performance marketing
- Content marketing
- Działania w Social Media
- Google Ads
- Konkursy internetowe
- E-mail marketing
- Badania użyteczności
- Analityka internetowa
- Grywalizacja
- Agencja e-Marketingowa
- Analityka biznesowa
- Planowanie i strategie biznesowe
- Dlaczego my
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt


Firma Arysta LifeScience Polska Sp. z o. o. jest obecna na polskim rynku od 1970 roku. Główna siedziba firmy mieści się w Tokio w Japonii. Arysta LifeScince obecna jest w 120 krajach na świecie zatrudniając 2300 pracowników.
Zadania i cele
Na zlecenie Leaf media uruchomiliśmy dla Arysta LifeScience platformę e-learningową w dwóch niezależnych wersjach językowych: polskiej i angielskiej. W ramach prac wdrożeniowych zrealizowany został między innymi moduł automatycznego przydzielania użytkownikom szkoleń zgodnych z ich wersją językową platformy.
Wdrożone zostały dwie wersje platformy e-laerningowe, w polskiej i angielskiej wersji językowej, z modułem automatycznego przydzielania szkoleń użytkownikom zgodnych z ich językiem.
Projekt obejmował również przeszkolenie dwóch grup osób: pracowników firmy Leaf media oraz osoby zewnętrzne. Dzięki zróżnicowanym poziomom uprawnień możliwe było automatyczne podzielenie rejestrujących się osób na określone przez klienta grupy, co znacznie uprościło przeprowadzenie procesu szkoleniowego.
Główne korzyści dla Klienta
- Nowoczesna platforma nauczania, dostępna w dwóch niezależnych wersjach językowych,
- dowolna liczba szkolonych osób,
- znaczna redukcja kosztów,
- usprawnienie prowadzenia szkoleń,
- platforma zwiększa efektywność w zarządzaniu czasem pracowników,
- bieżący monitoring realizacji kursów oraz wyników nauczania.