
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Platforma Low-code
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Sztuka Sprzedaży Szkolenia i Doradztwo to firma wyspecjalizowania w podnoszeniu kompetencji pracowników działów handlowych, przedsiębiorców oraz osób na co dzień zarządzających kapitałem ludzkim. Spółka opiera swoją działalność głownie na organizacji szkoleń z wybranych obszarów tematycznych m.in.: sprzedaży, umiejętności osobistych i przywództwa.
Zadania i cele
Serwis dedykowany jest przede wszystkim pracownikom działów handlowych oraz obsługi Klienta, dla których istotny jest rozwój umiejętności sprzedażowych.
Dla Sztuka Sprzedaży Szkolenia i Doradztwo uruchomiliśmy platformę edukacyjną wspierającą cele biznesowe Zleceniodawcy, oparty na systemie zarządzania treścią, Edito CMS.
Przy budowie platformy wykorzystaliśmy nasz autorski system do zarządzania treścią, Edito CMS. Oprócz podstawowych funkcjonalności zaimplementowaliśmy także moduł sklepu, który został zintegrowany z elektronicznym systemem płatności PayU S.A. Ważną funkcjonalnością jest aplikacja, która wspomaga przygotowanie i wysyłkę e-maili informacyjnych do poszczególnych grup użytkowników.
Platforma Sztuka-sprzedazy.pl pełni również funkcję wizytówki firmy, dzięki wzbogaceniu jej o informacje na temat działalności Klienta.
Główne korzyści dla Klienta
- Kompleksowe narzędzie służące do samokształcenia przez Internet,
- integracja z płatnościami elektronicznymi,
- wsparcie dla tradycyjnych form szkolenia,
- rozszerzenie rynku zbytu oraz oferty.