Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Platforma e-learningowa dla firmy Sztuka Sprzedaży

Platforma e-learningowa

Sztuka Sprzedaży Szkolenia i Doradztwo to firma wyspecjalizowania w podnoszeniu kompetencji pracowników działów handlowych, przedsiębiorców oraz osób na co dzień zarządzających kapitałem ludzkim. Spółka opiera swoją działalność głownie na organizacji szkoleń z wybranych obszarów tematycznych m.in.: sprzedaży, umiejętności osobistych i przywództwa.

Zadania i cele

Serwis dedykowany jest przede wszystkim pracownikom działów handlowych oraz obsługi Klienta, dla których istotny jest rozwój umiejętności sprzedażowych.

Dla Sztuka Sprzedaży Szkolenia i Doradztwo uruchomiliśmy platformę edukacyjną wspierającą cele biznesowe Zleceniodawcy, oparty na systemie zarządzania treścią, Edito CMS.

Przy budowie platformy wykorzystaliśmy nasz autorski system do zarządzania treścią, Edito CMS. Oprócz podstawowych funkcjonalności zaimplementowaliśmy także moduł sklepu, który został zintegrowany z elektronicznym systemem płatności PayU S.A. Ważną funkcjonalnością jest aplikacja, która wspomaga przygotowanie i wysyłkę e-maili informacyjnych do poszczególnych grup użytkowników.

Platforma Sztuka-sprzedazy.pl pełni również funkcję wizytówki firmy, dzięki wzbogaceniu jej o informacje na temat działalności Klienta.

Główne korzyści dla Klienta
  • Kompleksowe narzędzie służące do samokształcenia przez Internet,
  • integracja z płatnościami elektronicznymi,
  • wsparcie dla tradycyjnych form szkolenia,
  • rozszerzenie rynku zbytu oraz oferty.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*