
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Platforma Low-code
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Integrated Solutions Sp. z o. o. działa od 2011 r., oferując rozwiązania z zakresu Networking & Communication, IT Infrastructur, Automation / AI, Cloud, Data Analytics, Software Development oraz Cyber Security. Firma należy do Grupy Kapitałowej Orange Polska.
Zadania i cele
Dla Klienta pracowaliśmy jako podwykonawca. Do naszych zadań należało zaprojektowanie i wdrożenie platformy e-learningowej, wspomagającej realizację wewnętrznych zadań.
Platforma e-learningowa stanowi źródło wiedzy nt. nowego systemu wewnętrznego firmy.
Celem wdrożenia platformy było zapewnienie klarownego oraz przystępnego sposobu przekazywania informacji wewnętrznych wszystkim pracownikom firmy. W celu zapewnienia logicznego układu treści dokonaliśmy podziału na moduły: instrukcje, szkolenia dla adminów oraz video-instruktaże. Dzięki temu pracownicy mogą szybko i bezproblemowo dotrzeć do interesujących ich informacji. Poprzez przekazanie treści w formie zdalnej, każdy użytkownik platformy może korzystać z dostępu do niej w dogodnym dla siebie czasie i miejscu.
Platforma na życzenie Klienta została zaimplementowana na Jego wewnętrznych serwerach. W ramach umowy serwisowej sprawujemy opiekę nad platformą oraz zajmujemy się jej bieżącą aktualizacją i rozbudową.
Główne korzyści dla Klienta
- Szybkie i łatwe przekazanie ważnych informacji.
- intuicyjny system do wewnętrznego zarządzania,
- atrakcyjne zaprezentowanie materiałów szkoleniowych.