
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt

Ośrodek Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych Sp. z o.o. jest organizatorem specjalizacji pielęgniarskich, kursów kwalifikacyjnych, kursów specjalistycznych i dokształcających na terenie województw południowo-wschodniej Polski. Obecnie OKPPiP ma swoje trzy placówki w: Rzeszowie, Tarnobrzegu i Krośnie.
Zadania i cele
Na zlecenie klienta zajmującego się kształceniem podyplomowym Pielęgniarek i Położnych przygotowaliśmy platformę e-learning, która w efektowny sposób umożliwi realizację nauki przez Internet.
Nauczanie w formie e-learning stanowi idealne uzupełnienie i pozwala na dalsze poszerzanie oferty edukacyjnej OKPPiP. Dzięki udostępnieniu kursów w formie zdalnej znacznie poszerzyło się też grono potencjalnych klientów Ośrodka, ponieważ umożliwia naukę w dowolnym miejscu i o dowolnym czasie.
Zlecenie obejmowało wdrożenie platformy e-learningowej opartej na autorskim systemie Edito CMS oraz przeprowadzeniu szkolenia z jego obsługi.
W ramach projektu przygotowujemy interaktywne szkolenia z materiałów dostarczonych przez klienta. Przeprowadziliśmy także szkolenie z obsługi Edito CMS oraz aplikacji platformy e-learning.
Platforma została wdrożona w oparciu o autorski system zarządzania treścią Edito CMS, który pozwala na dalszą, sprawną rozbudowę platformy o kolejne moduły podnoszące funkcjonalność aplikacji.
Główne korzyści dla Klienta
- Usprawnienie organizacji i realizacji procesu szkoleniowego,
- poszerzenie grona klientów,
- bieżący monitoring realizacji kursów oraz wyników nauczania,
- dowolny czas pracy i miejsce (kształcenie na odległość),
- wzrost przychodów Ośrodka,
- wkład w rozwój edukacyjny / naukowy pielęgniarek i pielęgniarzy oraz położnych,
- nowoczesny wizerunek Klienta,
- elastyczny CMS.