Pobierz bezpłatny raportNarzędzia i wtyczki wspierające rozwój sklepów internetowych.

Platforma e-learningowa dla Pfleiderer Polska

Pfleiderer Polska Sp. z o.o. to jeden z liderów rynku meblowego. Oferta firmy obejmuje jakościowe materiały drewnopodobne w zakresie wzornictwa. Szczególny nacisk kładziony jest na koncepcję ekorozwoju. Dysponuje praktycznymi i kreatywnymi rozwiązaniami w zakresie oferty oraz serwisu.

Zadania i cele

Dla naszego Klienta zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy dedykowaną platformę e-learningową, przeznaczoną dla pracowników oraz klientów biznesowych Akademii Pfleiderer.

Ideo dokonało migracji zawartości merytorycznej oraz użytkowników z poprzedniego systemu Klienta.

Szczególny nacisk został położony na to, aby dokonane zmiany nie były w żaden sposób znaczące dla użytkowników. Dlatego położono nawet nacisk na aspekt wizualny.

Rozbudowany moduł uprawnień pozwala na udostępniane i prezentowane treści zamieszczonych na platformie, w zależności od grupy użytkowników, czyli: stolarzy, wykonawców, architektów, projektantów, partnerów biznesowych, pracowników oraz innych osób. Specjalnie dla naszego Klienta platforma została wzbogacona o moduł do przeprowadzania webinarów. Dodatkowym atutem jest to, że każda grupa ma dostęp do materiałów, branżowych linków oraz ma możliwość zapisywania i odtwarzania już zrealizowanych webinarów.

Platforma e-learningowa umożliwia użytkownikom dostęp do ciekawie opracowanych szkoleń w standardzie SCORM. Zdobyta przez nich wiedza weryfikowana jest na podstawie testów. Po ich zakończeniu generowany jest automatycznie certyfikat, który posiada najważniejsze informacje, takie jak dane uczestnika, jego wynik oraz dane firmy Pfleiderer.

Dostarczony przez specjalistów Ideo system umożliwia monitorowanie postępów użytkowników biorących udział w szkoleniach, przez wcześniej wyznaczonych koordynatorów. Jeśli zachodzi taka potrzeba, Koordynator może restartować lub blokować podejście do danego szkolenia. Dodatkowo moduł raportowania daje możliwość wygenerowania raportu z postępów szkolenia.

Główne korzyści dla Klienta:

  • Dostęp do intuicyjnego panelu administracyjnego,
  • możliwość zarządzania szkoleniami i użytkownikami,
  • przeniesienie dotychczas wykorzystywanych rozwiązań na nową platformę,
  • narzędzie do przeprowadzania webinarów,
  • monitorowanie przesyłek,
  • dedykowane treści oraz materiały dla konkretnych grup użytkowników.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas