Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Platforma Intranetowa dla Banku Polskiej Spółdzielczości

Intranet

Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. istnieje od 1992 roku. Łączy ponad 350 banków spółdzielczych, stanowiąc tym samym największe polskie zrzeszenie banków spółdzielczych. BPS S.A. oferuje konkurencyjne produkty finansowe dla małych i średnich przedsiębiorstw, klientów korporacyjnych i indywidualnych.

Zadania i cele

Nadrzędnym celem wdrożonego intranetu było uporządkowanie i udostępnienie odpowiednio profilowanej informacji dla pracowników, w czytelnej, przejrzystej i łatwo dostępnej formie.

Intranet usprawnia codzienną pracę i ułatwia szybki dostęp do informacji.

Platforma posiada indywidualnie profilowaną stronę główną, na której, w zależności od posiadanych uprawnień prezentowane są różne treści. Pomocnym narzędziem jest klikalna struktura Banku, wraz z opisem komórek organizacyjnych oraz zakresem odpowiedzialności poszczególnych osób. Intranet został zintegrowany z usługą Active Directory, umożliwiając pobieranie aktualnych danych teleadresowych pracowników.

System intranetowy został poszerzony o rozbudowaną ale intuicyjną bazę, gromadzącą wszystkie dokumenty w jednym miejscu. Dla większego komfortu użytkowania, wprowadziliśmy opcję kategoryzowania, filtrowania i określania uprawnień do plików. Pełnotekstowa wyszukiwarka pozwala na sprawne przeszukiwanie zasobów intranetu (także plików tekstowych).

Do istotnych funkcjonalności należy zaliczyć także:

  • moduł ogłoszeń,
  • kalendarz,
  • możliwość publikacji biuletynów i materiałów graficznych,
  • aktualne kursy walut.

Dla podniesienia wartości intranetu jako narzędzia wspierającego codzienną pracę zaimplementowaliśmy dodatkowo całą gamę modułów dedykowanych.

[!--blokOpis{id=70}--!]

Główne korzyści dla Klienta
  • Usprawnienie komunikacji wewnętrznej,
  • łatwy dostęp do dokumentów oraz bazy wiedzy na temat działalności firmy,
  • wzrost zadowolenia pracowników,
  • usprawnienie organizacji pracy.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*