-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
- Konsulting
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
Gedeon Richter Plc. jest jedną z największych firm farmaceutycznych w Europie. Głównym celem firmy jest dostarczanie społeczeństwu nowoczesnych leków, które gwarantują wysoką jakość leczenia. Przedsiębiorstwo dysponuje rozległą siecią sprzedaży i dystrybucji na Węgrzech, w krajach należących do Wspólnoty Państw Niepodległych oraz w Europie Wschodniej. Poza Unią Europejską dociera do Stanów Zjednoczonych, Japonii oraz na Wschód.
Zadania i cele
Na zlecenie Gedeon Richter Marketing Polska przygotowaliśmy i wdrożyliśmy rozbudowany system intranetowy.
Platforma intranetowa stanowi przede wszystkim bogate źródło informacji dla pracowników. Publikowane są w nim newsy z branży oraz informacje wewnętrzne, czyli np.: informacje o nowych pracownikach, aktualności firmowe czy artykuły edukacyjne itp.
Łatwa w przeszukiwaniu baza dokumentów pozwoliła na uporządkowanie i umieszczenie w jednym miejscu ważnych dokumentów, regulaminów firmowych i druków niezbędnych dla pracowników. Intranet otworzył pracownikom możliwość wyrażania własnych opinii (komentarze, forum, oceny), a także dzielenia się wiedzą (możliwość zamieszczenia przez użytkowników plików, prezentacji, materiałów szkoleniowych, ciekawych artykułów).
Wdrożona przez Ideo platforma intranetowa została zintegrowana z już funkcjonującym intranetem. Oparcie systemu o Edito umożliwia rozbudowę o kolejne moduły.
W strefie „lifestyle” znajdziemy ciekawe dodatki, które zachęcają do odwiedzenia intranetu „po godzinach”. Są to m.in. mapa polecanych miejsc, gdzie użytkownicy sami dodają punkty na mapie, katalog przepisów kulinarnych współtworzony przez pracowników, giełda ogłoszeń czy kalendarz wydarzeń kulturalnych uzupełniany przez samych pracowników.
Nowa platforma intranetowa została zintegrowana z dotychczas istniejącym intranetem, w którym znajdują się przede wszystkim informacje o produktach oraz struktura organizacyjna pracowników. Dzięki wprowadzeniu nowego, spójnego wyglądu graficznego praca w obu częściach intranetu jest przyjemna, a przejście pomiędzy dwoma systemami jest praktycznie niezauważalne.
Intranet wdrożony został w oparciu o system Edito, dzięki któremu możliwa jest łatwa jego dalsza rozbudowa, a redaktorzy, w zależności od przydzielonych uprawnień, mogą w prosty i intuicyjny sposób aktualizować treści w nim zawarte.
W ramach późniejszej rozbudowy system został rozszerzony między innymi o wewnętrzną platformę e-learningową.
Główne korzyści dla Klienta
- Modułowa budowa ułatwiająca rozbudowę portalu w przyszłości,
- spójny wygląd graficzny z dotychczasowym systemem intranetowym Klienta,
- integracja zespołu,
- wzrost zadowolenia pracowników,
- usprawnienie zarządzania firmą,
- wsparcie dla działu HR,
- baza wiedzy nt. pracowników oraz bieżącej działalności Klienta.
- usprawnienie komunikacji wewnętrznej.
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Centrum ustawień cookie
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Więcej informacji
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.