
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Firma Barilla powstała w Parmie w 1877 roku jako niewielki sklep i piekarnia, produkująca pieczywo i makarony. Obecnie jest jednym z liderów wśród włoskich przedsiębiorstw w branży spożywczej.
Zadania i cele
System Elektronicznego Obiegu Dokumentów, który został wdrożony w Barilla Poland Sp. z o.o. (dystrybutor pieczywa Wasa) ma usprawnić obieg faktur oraz zwiększyć poziom kontroli nad tym procesem. Dodatkowo dzięki wdrożeniu skrócił się czas obiegu faktur, a także ułatwieniu uległo śledzenie i dostęp do poszukiwanych dokumentów archiwalnych.
Logito eliminuje także zagrożenie zaginięcia dokumentu w procesie opisu i przekazywania go do poszczególnych osób/działów zajmujących się nim w dalszej kolejności. Dzięki pełnej kontroli i śledzeniu każdego etapu obiegu dokumentu firma zyskała również wartościowe narzędzia raportujące, umożliwiające zwiększenie kontroli wewnętrznej – szczególnie pod kątem terminowości procesu opisu faktur i efektywności pracowników obsługujących ten proces.
System Elektronicznego Obiegu Dokumentów Logito skraca czas obiegu faktur, pozwala na śledzenie dokumentu i daje dostęp do archiwum dokumentów.
W systemie odwzorowana została pełna struktura przedsiębiorstwa, a także zależności między pracownikami, wraz z odzwierciedleniem dotychczas stosowanych w firmie elementów workflow. By zapewnić użytkownikom bezpieczeństwo oraz wygodę dostępu do systemu, wykorzystuje on usługę uwierzytelniania domenowego Active Directory.
W systemie poza standardowymi modułami informacyjnymi znalazły się także ewidencja faktur, obsługa spraw, baza nadawców oraz system powiadamiania o otrzymanych dokumentach.
Główne korzyści dla Klienta
- Szybszy czas obieg dokumentów w firmie,
- zwiększenie poziomu kontroli nad procesem obiegu faktur,
- usprawnienie pracy w organizacji,
- szybsza lokalizacja dokumentu,
- wzrost zadowolenia pracowników.