Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Platforma Logito dla Barilla Poland Sp. z o.o.

Firma Barilla powstała w Parmie w 1877 roku jako niewielki sklep i piekarnia, produkująca pieczywo i makarony. Obecnie jest jednym z liderów wśród włoskich przedsiębiorstw w branży spożywczej.

Zadania i cele

System Elektronicznego Obiegu Dokumentów, który został wdrożony w Barilla Poland Sp. z o.o. (dystrybutor pieczywa Wasa) ma usprawnić obieg faktur oraz zwiększyć poziom kontroli nad tym procesem. Dodatkowo dzięki wdrożeniu skrócił się czas obiegu faktur, a także ułatwieniu uległo śledzenie i dostęp do poszukiwanych dokumentów archiwalnych.

Logito eliminuje także zagrożenie zaginięcia dokumentu w procesie opisu i przekazywania go do poszczególnych osób/działów zajmujących się nim w dalszej kolejności. Dzięki pełnej kontroli i śledzeniu każdego etapu obiegu dokumentu firma zyskała również wartościowe narzędzia raportujące, umożliwiające zwiększenie kontroli wewnętrznej – szczególnie pod kątem terminowości procesu opisu faktur i efektywności pracowników obsługujących ten proces.

System Elektronicznego Obiegu Dokumentów Logito skraca czas obiegu faktur, pozwala na śledzenie dokumentu i daje dostęp do archiwum dokumentów.

W systemie odwzorowana została pełna struktura przedsiębiorstwa, a także zależności między pracownikami, wraz z odzwierciedleniem dotychczas stosowanych w firmie elementów workflow. By zapewnić użytkownikom bezpieczeństwo oraz wygodę dostępu do systemu, wykorzystuje on usługę uwierzytelniania domenowego Active Directory.

W systemie poza standardowymi modułami informacyjnymi znalazły się także ewidencja faktur, obsługa spraw, baza nadawców oraz system powiadamiania o otrzymanych dokumentach.

Główne korzyści dla Klienta
  • Szybszy czas obieg dokumentów w firmie,
  • zwiększenie poziomu kontroli nad procesem obiegu faktur,
  • usprawnienie pracy w organizacji,
  • szybsza lokalizacja dokumentu,
  • wzrost zadowolenia pracowników.

 

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*