Dedykowana platforma wsparcia handlowców

Wolters Kluwer Sp. z o.o. zapewnia dostęp do informacji, dedykowanego oprogramowania i rozwiazań m.in. dla branży zdrowotnej, finansowej, prawnej, compliance. Swoje rozwiązania oferuje profesjonalistom, którzy chcą jeszcze skuteczniej i wydajniej prowadzić swoje biznesy.

Zadania i cele

Wolters Kluwer potrzebował systemu, za pomocą którego mógłby zbierać informacje o swoich klientach oraz o wystawionych dla nich ofertach, zawierajacych produkty elektroniczne firmy. Do nas należało zaprojektowanie i wdrożenie platformy, za pomocą której handlowcy mogą przetwarzać oferty pobrane z Salesforce, edytować i wysyłać do klientów. Wdrożony system łączy się z wieloma systemami zewnętrznymi, m.in.: z ERP SAP, BORG oraz WK Store.

System wspiera pracę handlowców na całym świecie.

Dla oddziału Klienta w Polsce (dla którego zrealizowaliśmy już wcześniej wiele projektów) stworzyliśmy ścieżkę, która usprawnia i przyspiesza pracę handlowców. Oferta pobrana z Salesforce (CRM w chmurze) trafia do dedykowanej platformy, którą dostosowaliśmy do potrzeb pracowników. Jednym z etapów wspomnianej wcześniej ścieżki jest formularz ofert, za pomocą którego mogą definiować produkty. Następnie handlowcy załączają skan podpisanej przez klienta oferty lub wysyłają mu link do Landing Page oferty do akceptacji. W ten sposób cały proces ofertowania przebiega bardzo sprawnie i szybko.

Główne korzyści dla Klienta
  • Uporządkowany proces ofertowania,
  • Szybka i sprawna edycja oraz wysyłka,
  • Oferta połączona jest ze wszystkimi potrzebnymi systemami,
  • Wystarczy tylko akceptacja przygotowanej oferty.

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?

×

Klienci o nas