Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Platforma zarządzania kursami on-line dla SEKA

Platforma e-learningowa

Firma Seka świadczy interdyscyplinarne usługi dla firm i instytucji, na terenie całej Polski. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu prawa pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Z czasem oferta została poszerzona o kolejne obszary m.in.: prawo rachunkowość, zarządzanie zasobami ludzkimi, informatyka oraz szkolenia zawodowe. Szkolenia prowadzone są stacjonarnie lub on-line (np. e-learning, blended-learning).

Zadania i cele

Głównym założeniem było dostarczenie intuicyjnego i łatwego w obsłudze narzędzia do zarządzania kursami on-line, z możliwością bogatej interakcji z użytkownikiem. Zlecenie obejmowało instalację platformy na serwerze Klienta. Rozwiązanie skierowane jest do klientów firmy SEKA.

Platformę cechuje wysoka skalowalność umożliwiająca sprawną obsługę kilkunastu tysięcy użytkowników.

Aby zoptymalizować czas potrzebny do stworzenia serwisu, a także w celu określenia i uniknięcia dodatkowych kosztów, przygotowaliśmy projekt funkcjonalny. Szczegółowo przygotowany schemat pozwolił na zaplanowanie wszystkich dodatkowych funkcjonalności serwisu, dzięki czemu łatwiej było sprostać oczekiwaniom Klienta.

Etapy procesu tworzenia projektu funkcjonalnego:

  • Przeprowadzenie briefingu
  • Przygotowanie klikanej makiety
  • Przygotowanie dokumentacji przedwdrożeniowej

W oparciu o projekt funkcjonalny zaimplementowaliśmy dedykowany serwis e-learningowy oparty o system Edito E-learning, który umożliwia prowadzenie kompleksowych szkoleń on-line. Platforma składa się z modułu e-szkolenia, systemu składania zamówień, rozbudowanego generatora raportów, integracji z CRM oraz systemu tworzenia kont użytkowników. Funkcjonalność umożliwia rejestrację użytkowników na różne sposoby, co daje oszczędność czasu m.in. przez import, z linku z tokenem, przez panel lub poprzez opiekuna firmy.

Wsparciem w zarządzaniu procesami zorganizowanymi w ramach systemu, są także narzędzia do budowy treści (wewnętrzny edytor lekcji), przygotowania testów, opracowania zadań, raportów, wewnętrzny system pocztowy, forum, czat, kalendarz i inne. Całość wspierana jest przez obsługę popularnego standardu SCORM 1.2.

Dostosowując platformę do potrzeb zagranicznych kursantów wdrożyliśmy ją w dwóch wersjach językowych (PL i EN). Użytkownicy po pomyślnym zakończeniu szkolenia otrzymują zaświadczenie potwierdzające nabycie nowych umiejętności.

Główne korzyści dla Klienta
  • Nowoczesna platforma e-learningowa,
  • bieżący monitoring realizacji kursów oraz wyników nauczania,
  • usprawnienie komunikacji pomiędzy kursantem a osobą prowadzącą szkolenie,
  • wsparcie celów biznesowych,
  • intuicyjny w obsłudze panel administracyjny,
  • platforma jest wykonana w technologii responsive design.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*