Kliknij i wygraj!Wygraj audyt sklepu! Weź udział w świątecznym quizie e-commerce

Platforma zarządzania kursami on-line dla SEKA

Firma Seka świadczy interdyscyplinarne usługi dla firm i instytucji, na terenie całej Polski. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu prawa pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Z czasem oferta została poszerzona o kolejne obszary m.in.: prawo rachunkowość, zarządzanie zasobami ludzkimi, informatyka oraz szkolenia zawodowe. Szkolenia prowadzone są stacjonarnie lub on-line (np. e-learning, blended-learning).

Zadania i cele

Głównym założeniem było dostarczenie intuicyjnego i łatwego w obsłudze narzędzia do zarządzania kursami on-line, z możliwością bogatej interakcji z użytkownikiem. Zlecenie obejmowało instalację platformy na serwerze Klienta. Rozwiązanie skierowane jest do klientów firmy SEKA.

Platformę cechuje wysoka skalowalność umożliwiająca sprawną obsługę kilkunastu tysięcy użytkowników.

Aby zoptymalizować czas potrzebny do stworzenia serwisu, a także w celu określenia i uniknięcia dodatkowych kosztów, przygotowaliśmy projekt funkcjonalny. Szczegółowo przygotowany schemat pozwolił na zaplanowanie wszystkich dodatkowych funkcjonalności serwisu, dzięki czemu łatwiej było sprostać oczekiwaniom Klienta.

Etapy procesu tworzenia projektu funkcjonalnego:

  • Przeprowadzenie briefingu
  • Przygotowanie klikanej makiety
  • Przygotowanie dokumentacji przedwdrożeniowej

W oparciu o projekt funkcjonalny zaimplementowaliśmy dedykowany serwis e-learningowy oparty o system Edito E-learning, który umożliwia prowadzenie kompleksowych szkoleń on-line. Platforma składa się z modułu e-szkolenia, systemu składania zamówień, rozbudowanego generatora raportów, integracji z CRM oraz systemu tworzenia kont użytkowników. Funkcjonalność umożliwia rejestrację użytkowników na różne sposoby, co daje oszczędność czasu m.in. przez import, z linku z tokenem, przez panel lub poprzez opiekuna firmy.

Wsparciem w zarządzaniu procesami zorganizowanymi w ramach systemu, są także narzędzia do budowy treści (wewnętrzny edytor lekcji), przygotowania testów, opracowania zadań, raportów, wewnętrzny system pocztowy, forum, czat, kalendarz i inne. Całość wspierana jest przez obsługę popularnego standardu SCORM 1.2.

Dostosowując platformę do potrzeb zagranicznych kursantów wdrożyliśmy ją w dwóch wersjach językowych (PL i EN). Użytkownicy po pomyślnym zakończeniu szkolenia otrzymują zaświadczenie potwierdzające nabycie nowych umiejętności.

Główne korzyści dla Klienta
  • Nowoczesna platforma e-learningowa,
  • bieżący monitoring realizacji kursów oraz wyników nauczania,
  • usprawnienie komunikacji pomiędzy kursantem a osobą prowadzącą szkolenie,
  • wsparcie celów biznesowych,
  • intuicyjny w obsłudze panel administracyjny,
  • platforma jest wykonana w technologii responsive design.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas