Checklista - bezpłatny PDFAnaliza przedwdrożeniowa - 100 pytań do dobrego wdrożenia PIM

Portal informacyjny dla Medicover

Medicover od ponad 20 lat zapewnia pełną opiekę medyczną, obejmującą usługi ambulatoryjne, stomatologię, diagnostykę obrazową, laboratorium i kompleksową opiekę szpitalną. Posiada 41 własnych placówek ambulatoryjnych i 1250 współpracujących. Od 2009 roku posiada również wielospecjalistyczny szpital na warszawskim Wilanowie. Medicover zatrudnia obecnie 15,9 tys. pracowników.

Zadania i cele

Dla Klienta wdrożyliśmy portal informacyjny, który łączy funkcję informacyjną i praktyczną. Zawiera obszerną bazę wiadomości na tematy związane ze zdrowiem, informacje o usługach specjalistów oraz praktyczne narzędzia ułatwiające korzystanie z możliwości oferowanych przez szpital. Wdrożenie w oparciu o Edito w technologii .NET zapewnia wysoką wydajność, dzięki której portal sprawnie obsługuje blisko 1,8 mln odsłon miesięcznie.

Portal informacyjny zawierający szereg funkcjonalności ułatwiających obsługę ponad 500 tysięcy pacjentów rocznie.

Wśród modułów dedykowanych posiada wyszukiwarkę lekarzy obejmującą ponad 3 tys. lekarzy oraz 1100 pielęgniarek. Wyszukiwarka zbudowana w oparciu o silnik ElasticSearch zawiera praktyczne filtry i pozwala sprawnie znaleźć poszukiwanego specjalistę. Użytkownik może dokonać wyboru ze względu na placówkę w jakiej lekarz przyjmuje, specjalizację oraz znajomość języków obcych, co może być pomocne w wypadku pacjentów zagranicznych. Po wybraniu specjalisty internauta kierowany jest na stronę pozwalającą na umówienie wizyty w dogodnym dla siebie terminie. Podobne udogodnienia zawiera wyszukiwarka placówek.

W serwisie użytkownicy mogą znaleźć zintegrowany system ułatwiający kontakt z firmą. Za pomocą dedykowanych formularzy można wysłać pytanie dotyczące oferty opieki, wyrazić swoją opinię, bądź zgłosić pomysł. Zakładka zawierająca oferty pracy zintegrowana jest z systemem eRecruiter, co ułatwia Klientowi obsługę trwających rekrutacji.

W ramach zakładki „Sprawdź swoje zdrowie” przeglądający stronę mają dostęp do licznych narzędzi. Kalkulatory BMI, ciążowy czy dni płodnych, dzienniczki pomiaru glukozy i ciśnienia krwi, biomechaniczej oceny narządu ruchu, czy interaktywnego talerza do komponowania posiłków to tylko niektóre z dedykowanych mini-aplikacji stworzonych na potrzeby serwisu.

Baza leków oraz encyklopedia zdrowia pełnią funkcję informacyjną na temat konkretnych zagadnień medycznych oraz lekarstw. Zawarte tam szczegółowe informacje mogą znacznie pomóc użytkownikowi w zrozumieniu swojej choroby, bądź uzyskaniu dokładnych wiadomości na temat posiadanego leku.

Wyrazem zadowolenia Klienta ze współpracy z Ideo jest powierzenie nam wykonania kolejnych portali, dedykowanych na rynki zagraniczne - Rumunia i Indie.

Serwisy uzupełniliśmy o dokładną mapę z placówkami. Wybierając określony region użytkownik zostaje automatycznie przekierowany na stronę ze szczegółowymi danymi teleadresowymi każdej jednostki. Ponadto, wyszukiwarka została rozbudowana o opcję zawężania wyników. Dzięki temu, system dostosowuje wyniki wyszukiwania w zależności od pierwszego zastosowanego filtru. Takie rozwiązanie pozwala na szybki kontakt z wybranym specjalistą i skraca czas konieczny do umówienia się na wizytę lekarską. Stworzyliśmy także mechanizm, który po wybraniu danego lekarza, od razu wyświetla informacje godzin przyjmowania pacjentów w placówkach.

Odświeżona została też wizualna forma prezentacji wizytówek poszczególnych specjalistów na stronie. Ponadto, wersja mobilna serwisów zawiera opcję dodawania numerów telefonów do konkretnych placówek za pośrednictwem panelu administracyjnego.

Główne korzyści dla Klienta
  • Funkcjonalna wyszukiwarka lekarzy i placówek,
  • zintegrowany system wysyłania formularzy i rekrutacji pracowników,
  • intuicyjna baza leków oraz encyklopedia zdrowia,
  • kalkulatory medyczne i narzędzia pomiarowe.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas