Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Portal wertykalny MeetingPlanner.pl

Spółka Meeting Planner jest właścicielem portalu informacyjnego MeetingPlanner.pl. Jest to innowacyjny serwis adresowany do przedstawicieli branży spotkań (MICE). Portal oferuje narzędzia wspierające m.in. sprzedaż grupowych miejsc hotelowych i pakietów konferencyjnych.

Zadania i cele

Zaawansowane profile użytkowników są tak skonstruowane, by zawężać prezentowane im informacje do tych najbardziej wartościowych i adekwatnych do branży, w jakiej pracują.

Rozbudowana giełda ofert pozwala na wyszukiwanie ofert typu: pakiety specjalne, last minute, first minute, anulowane rezerwacje i inne. Dzięki niej MeetingPlanner.pl stanowi atrakcyjne narzędzie nie tylko dla osób zajmujących się organizacją wydarzeń, ale także dla przedstawicieli Miejsc i Obiektów.

Zadaniem Ideo było przygotowanie rozbudowanej giełdy ofert. System zarządzania parametrami pozwala na dokładnie dopasowanie ofert do potrzeb użytkownika.

Portal stanowi także platformę wymiany opinii oraz efektywnej komunikacji pomiędzy przedstawicielami środowiska meeting plannerów w Polsce.

Wdrożenie oparte zostało na systemie zarządzania treścią Edito CMS. Na portal składają się katalogi firm i ofert, które dzięki systemom zarządzania parametrami pozwalają na intuicyjne ich przeszukiwanie. Dodatkowe połączenie z zaawansowanymi profilami użytkowników pozwala na jeszcze lepsze dopasowywanie ofert do potrzeb użytkowników portalu.

Główne korzyści dla Klienta
  • Nowoczesny portal wertykalny,
  • dostęp do narzędzi wspierających biznes,
  • funkcjonalna wyszukiwarka,
  • rozbudowana giełda produktowa,
  • dostosowanie ofert do potrzeb użytkowników,
  • obszerny content marketing: publikacje, felietony, raporty, wywiady, poradniki,
  • usprawnienie kontaktu pomiędzy przedstawicielami środowiska meeting plannerów.
 

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*