
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt

Spółka Meeting Planner jest właścicielem portalu informacyjnego MeetingPlanner.pl. Jest to innowacyjny serwis adresowany do przedstawicieli branży spotkań (MICE). Portal oferuje narzędzia wspierające m.in. sprzedaż grupowych miejsc hotelowych i pakietów konferencyjnych.
Zadania i cele
Zaawansowane profile użytkowników są tak skonstruowane, by zawężać prezentowane im informacje do tych najbardziej wartościowych i adekwatnych do branży, w jakiej pracują.
Rozbudowana giełda ofert pozwala na wyszukiwanie ofert typu: pakiety specjalne, last minute, first minute, anulowane rezerwacje i inne. Dzięki niej MeetingPlanner.pl stanowi atrakcyjne narzędzie nie tylko dla osób zajmujących się organizacją wydarzeń, ale także dla przedstawicieli Miejsc i Obiektów.
Zadaniem Ideo było przygotowanie rozbudowanej giełdy ofert. System zarządzania parametrami pozwala na dokładnie dopasowanie ofert do potrzeb użytkownika.
Portal stanowi także platformę wymiany opinii oraz efektywnej komunikacji pomiędzy przedstawicielami środowiska meeting plannerów w Polsce.
Wdrożenie oparte zostało na systemie zarządzania treścią Edito CMS. Na portal składają się katalogi firm i ofert, które dzięki systemom zarządzania parametrami pozwalają na intuicyjne ich przeszukiwanie. Dodatkowe połączenie z zaawansowanymi profilami użytkowników pozwala na jeszcze lepsze dopasowywanie ofert do potrzeb użytkowników portalu.
Główne korzyści dla Klienta
- Nowoczesny portal wertykalny,
- dostęp do narzędzi wspierających biznes,
- funkcjonalna wyszukiwarka,
- rozbudowana giełda produktowa,
- dostosowanie ofert do potrzeb użytkowników,
- obszerny content marketing: publikacje, felietony, raporty, wywiady, poradniki,
- usprawnienie kontaktu pomiędzy przedstawicielami środowiska meeting plannerów.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.