
- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


ODOekspert to kancelaria Radcy Prawnego, Jakuba Wezgraja, mająca swoją siedzibę w Warszawie. Firma zapewnia kompleksową obsługę w obszarze ochrony danych osobowych organizacjom (administratorom danych), zatrudnionym w tych organizacjach pracownikom oraz oferuje usługi z zakresu ochrony danych osobowych.
Zadania i cele
Dla Klienta zrealizowaliśmy platfromę zapewniającą obsługę zdalnego procesu nauczania w formie e-learningu. Powstała ona na bazie naszego autorskiego oprogramowania Edito E-learning. Korzystanie z systemu nie wymaga instalacji, a dostęp realizowany jest poprzez Internet za pomocą przeglądarki internetowej. Na platformie możliwe jest definiowanie dowolnej ilości użytkowników i nadawanie im różnych praw dostępu, w zależności od usługi, z której korzystają.
Dla Klienta przygotowaliśmy platformę e-learningową kompleksowo obsłującą proces zdalnego nauczania.
Klientowi zależało na stworzeniu swoistej bazy wiedzy z zakresu RODO przeznaczonej dla wszystkich użytkowników platformy. Zagadnienia posiadają zarówno formę tekstową (instrukcje, regulaminy itd.) jak i multimedialną. Użytkownicy mogą wyszukiwać interesujące zagadnienia i zapoznawać się z ich treścią wielokrotnie i w dowolnym czasie.
System daje także możliwość udostępniania pracownikom materiałów i szkoleń z branży prawniczej. Treści są dodatkowo uzupełniane o takie elementy jak zdjęcia, pliki do pobrania, materiały audio czy wideo odtwarzane bezpośrednio w przeglądarce internetowej. Administrator ma możliwość poinformowania pracowników o fakcie udostępnienia szkolenia za pomocą automatycznych wiadomości e-mail.
Konstrukcja platformy umożliwia zbieranie i prezentowanie w czytelnej formie wyników - raportów procesu nauczania tj. czas rozpoczęcia i zakończenia kursu, jego status oraz punkty zdobyte na poszczególnych etapach szkolenia.
W ramach zlecenia przeprowadziliśmy także szkolenie online w zakresie obsługi platformy e-learningowej.
Główne korzyści dla Klienta
- Nieograniczony dostęp do opublikowanych zagadnień,
- opracowywanie i udostępnianie kursów on-line,
- zarządzanie własnym katalogiem szkoleń,
- bieżąca analiza postępów kursu,
- intuicyjny w obsłudze panel administracyjny.