
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt

Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” S.A. są wiodącym producentem wędlin w Polsce. W ofercie firmy znajduje się 120 pozycji asortymentowych m.in.: kiełbasy cienkie i grube, wędzonki, wędliny podrobowe i garmażeryjne oraz wyroby blokowe. Sztandarowym produktem są parówki „Paryżanki” produkowane z najwyższej jakości mięsa wieprzowego.
Zadania i cele
Współpraca z Zakładami Mięsnymi „Pekpol Ostrołęka” S.A. obejmowała przygotowanie i obsługę czterech edycji programu lojalnościowego mającego wzmocnić sprzedaż produktów firmy.
Każda z edycji prowadzona była na podobnych zasadach, aczkolwiek pod unikatowym hasłem tj.: „Naradzamy ze smakiem”, „Nagradzamy ze smakiem II”, „Wieża marzeń” oraz „Czas na zmiany”. Różniły się także grupę docelową - część z nich kierowana była dla hurtowni, a część dla klientów końcowych. Aby wziąć udział w programie należało zakupić wybrane produkty oznaczone etykietą promocyjną, a następnie zarejestrować zakup w dedykowanym systemie.
Do przeprowadzania akcji marketingowych wykorzystano landing page z dedykowaną kreacją graficzną. Serwis został wykonany przez spółkę Motivation Direct ściśle związaną z firmą Ideo.
Zebrane punkty użytkownicy wymieniali na liczne nagrody, w tym m.in. sprzęt RTV i AGD, biżuterię czy perfumy. Użytkownik, który podczas trwania programu zdobył największą ilość punktów wygrywał nagrodę główną np. dwuosobową wycieczkę do Paryża (Wieża marzeń) lub 20 tys złotych na remont kuchni (Czas na zmiany).
Główne korzyści dla Klienta
- Budowanie pozytywnych relacji z kontrahentami,
- promocja marki,
- stymulacja zakupu określonych produktów.