Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Program lojalnościowy "Punktuj z Wedlem"

Program lojalnościowy

E.Wedel to lider na rynku wyrobów czekoladowych. Popularność zyskał przede wszystkim dzięki bogatej ofercie czekolad, batonów oraz czekoladek. Klientom serwuje słodkości w każdej postaci w swoich firmowych pijalniach czekolady.

Zadania i cele

Ideo przygotowało i wdrożyło program lojalnościowy dla marki Wedel zorganizowany pod hasłem „Punktuj z Wedlem”. Program dedykowany został grupie sprzedawców, a jego idea polegała na zdobywaniu punktów, które należało wymieniać na nagrody spośród puli prawie 1000 prezentów. Dodatkowo najlepszy sprzedawca ma szansę zdobyć bon o wartości 10 000 zł, do wykorzystania w biurze podróży.

Do uczestnictwa w konkursie została zaproszona grupa sprzedawców, na stałe współpracująca z firmą E.Wedel. Otrzymali oni hasła i loginy do kont na specjalnie powstałej stronie internetowej obsługującej program lojalnościowy. Witrynę zaprojektowano tak, iż umożliwiała ona całodobową kontrolę ilości punktów oraz podgląd i zamawianie nagród pogrupowanych w kategorie. Ciekawym sposobem na wykorzystanie punktów była możliwość przekazania ich na cele charytatywne.

Witryna zbudowana została na platformie Motivation Direct, będącej aplikacją tworzącą dedykowane programy lojalnościowe.

Konto daje możliwość edycji i uzupełnienia swoich danych adresowych, na które następnie przesyłane są nagrody. Ideo nie tylko zajęło się stworzeniem serwisu internetowego, lecz również kompleksowo prowadzoną kampanią lojalnościową.

Główne korzyści dla Klienta
  • Zwiększenie sprzedaży,
  • przywiązania klienta do produktów E.Wedel,
  • poprawa ekspozycji,
  • pozyskanie nowych, stałych klientów,
  • zwiększenie bariery przejścia klienta do konkurencji,
  • wzrost świadomości marki.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*