
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


E.Wedel to lider na rynku wyrobów czekoladowych. Popularność zyskał przede wszystkim dzięki bogatej ofercie czekolad, batonów oraz czekoladek. Klientom serwuje słodkości w każdej postaci w swoich firmowych pijalniach czekolady.
Zadania i cele
Ideo przygotowało i wdrożyło program lojalnościowy dla marki Wedel zorganizowany pod hasłem „Punktuj z Wedlem”. Program dedykowany został grupie sprzedawców, a jego idea polegała na zdobywaniu punktów, które należało wymieniać na nagrody spośród puli prawie 1000 prezentów. Dodatkowo najlepszy sprzedawca ma szansę zdobyć bon o wartości 10 000 zł, do wykorzystania w biurze podróży.
Do uczestnictwa w konkursie została zaproszona grupa sprzedawców, na stałe współpracująca z firmą E.Wedel. Otrzymali oni hasła i loginy do kont na specjalnie powstałej stronie internetowej obsługującej program lojalnościowy. Witrynę zaprojektowano tak, iż umożliwiała ona całodobową kontrolę ilości punktów oraz podgląd i zamawianie nagród pogrupowanych w kategorie. Ciekawym sposobem na wykorzystanie punktów była możliwość przekazania ich na cele charytatywne.
Witryna zbudowana została na platformie Motivation Direct, będącej aplikacją tworzącą dedykowane programy lojalnościowe.
Konto daje możliwość edycji i uzupełnienia swoich danych adresowych, na które następnie przesyłane są nagrody. Ideo nie tylko zajęło się stworzeniem serwisu internetowego, lecz również kompleksowo prowadzoną kampanią lojalnościową.
Główne korzyści dla Klienta
- Zwiększenie sprzedaży,
- przywiązania klienta do produktów E.Wedel,
- poprawa ekspozycji,
- pozyskanie nowych, stałych klientów,
- zwiększenie bariery przejścia klienta do konkurencji,
- wzrost świadomości marki.