-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
- Konsulting
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
Grupa Black Red White to największa w Polsce grupa meblarska, która produkuje i dystrybuuje meble oraz akcesoria wyposażenia wnętrz. Produkty marki wypełniają mieszkania milionów klientów (w kraju oraz za granicą) od niemal 30 lat.
Grupę Kapitałową stanowi Black Red White S.A, oraz 18 spółek zależnych, w tym 10 zagranicznych. Oferta Grupy jest dostępna na prawie 60 rynkach na całym świecie.
Zadania i cele
Na początku 2019 roku nasz Klient zmagał się z różnymi problemami na stronie zakupowej, które zidentyfikowano jako przyczynę konieczności przeprowadzenia gruntownego redesignu serwisu (UX).
Jednym z problemów, których doświadczali klienci, było nieodpowiednie dostosowanie ścieżki zakupowej, co z kolei wpływało negatywnie na ich doświadczenia z korzystania ze strony internetowej.
Potencjalni kupujący często porzucają koszyk przez brak kluczowych informacji okazanych w jasny i klarowny sposób w momencie składania zamówienia – począwszy od wyboru opcji dostawy, po brak wyraźnych instrukcji dotyczących płatności.
Zmiany rozpoczęliśmy od analizy oraz testów w celu efektywnego przygotowania się pod względem merytorycznym, jak i rozmieszczenia wszystkich zmian pod kątem wizualnym. Dzięki takiemu podejściu uzyskaliśmy kompleksowy wgląd na całość sklepu oraz zidentyfikowaliśmy jego mocne i słabe strony.
Aby poprawić doświadczenia użytkownika podczas dokonywania zakupów online, przeprowadziliśmy gruntowny redesign serwisu brw.pl w celu zwiększenia satysfakcji klientów podczas dokonywania zakupów online.
W oparciu o potrzeby biznesowe Klienta, dokonaliśmy modyfikacji w istniejącym sklepie internetowym następujących obszarów:
- Zaprojektowanie intuicyjnego interfejsu – przygotowanie tzw. product feed, zawierającego opis i atrybuty produktów, dzięki temu końcowy użytkownik ma możliwość w prosty i zrozumiały sposób znaleźć to, czego potrzebuje.
- Zwiększenie wydajności i szybkości ładowania – dokonano szeregu prac w celu usprawnienia ścieżki zakupowej potencjalnego klienta. Sklep internetowy powinien ładować się szybko i płynnie, aby użytkownicy nie musieli czekać na otwarcie strony. Zbyt długie ładowanie może wpłynąć negatywnie na doświadczenie użytkownika.
- Udoskonalenie procesu zakupowego – usprawnienie procesu zamawiania poprzez dostarczenie wyraźnych instrukcji w zakresie wyboru płatności, opcji dostawy (np. odbiór produktu za godzinę).
- Poprawa atrakcyjności prezentacji produktów – Klient jest producentem i dystrybutorem mebli oraz dodatków dekoracyjnych, dlatego atrakcyjna i przejrzysta prezentacja produktów stanowi kluczową rolę w budowaniu świadomości i wizerunku marki. W tym celu poprawiono m.in. widoczność oferty handlowej i przeniesiono ją na stałe do widoku głównego serwisu.
- Rozbudowanie kart produktowych – dostarczenie możliwości wglądu do detali (np. kolor frontów, korpusów czy blatu), instrukcji montażu, opinii użytkowników oraz powiązanych produktów.
- Wdrożenie nowych modułów poprawiających UX – dodanie produktu do listy życzeń, moduły zniżek (kody rabatowe, obniżki w zależności od ilości produktów w koszyku itp.)
- Optymalizacja pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarkach
Dzięki wprowadzonym zmianom udało się osiągnąć wymierne efekty. Sklep stał się bardziej responsywny, łatwiejszy w obsłudze i bardziej atrakcyjny dla użytkowników. Poprawa UX przyczyniła się do wzrostu sprzedaży, co zaowocowało większą ilością odwiedzin na stronie i zwiększeniem konwersji.
Przeprowadzone działania nie tylko wpłynęły na jakość ścieżki zakupowej, ale także na pozycjonowanie sklepu w wyszukiwarkach. Dzięki optymalizacji pod kątem SEO, sklep internetowy zyskał wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.
Główne korzyści dla Klienta
- Poprawa ścieżki zakupowej klienta, łatwiejsza nawigacja po sklepie internetowym,
- Lepsza jakość wizualna sklepu internetowego,
- Zmniejszenie zjawiska porzucanych koszyków,
- Lepsze doświadczenie konsumenta wpływa na jego lojalność i zaufanie względem marki.
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Centrum ustawień cookie
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Więcej informacji
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.