-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau powstało w 1947 roku dzięki staraniom byłych więźniów KL Auschwitz. Muzeum znajduje się na Liście Światowego Dziedzictwa UNESCO, jako miejsce „stanowiące znak ostrzegający przed wieloma zagrożeniami i tragicznymi konsekwencjami wynikającymi z radykalnych ideologii i odmowy prawa do godności ludzkiej.”
Miejsce Pamięci znajduje się na obszarze dwóch zachowanych części obozu Auschwitz I oraz Auschwitz II-Birkenau. Na terenie Muzeum znajdują się poobozowe obiekty i ruiny (włącznie z ruinami komór gazowych i krematoriów) oraz kilkanaście kilometrów obozowego ogrodzenia, dróg wewnętrznych i rampy kolejowej. Dzisiejsze Miejsce Pamięci to również m.in. zbiory, archiwa oraz ośrodek naukowy, konserwatorski i wydawniczy.
Zadania i cele
Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w związku z 70. rocznicą wyzwolenia KL Auschwitz-Birkenau zleciło nam wykonanie nowej wersji serwisu Auschwitz.org. Witryna powstała przy współpracy z kanadyjskim zespołem Drive Creative Group.
Serwis składa się z czterech głównych przestrzeni komunikacyjnych - Muzeum, Historia, Zwiedzanie oraz Edukacja. Został wyposażony w szereg dedykowanych funkcjonalności m.in.: galerie zdjęć czy sklep internetowy, który jest ważnym elementem witryny. Wirtualna księgarnia umożliwia zakup publikacji nawiązujących do obozu i tragicznych wydarzeń, jakie miały miejsce na jego terenie. Katalog produktów ułatwia szybkie wyszukiwanie danego produktu oraz sortowanie listy wyników według następujących filtrów: autor, język i rodzaj publikacji.
Dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w związku z 70. rocznicą wyzwolenia przygotowaliśmy serwis internetowy, przy współpracy z kanadyjskim zespołem Drive Creative Group.
Przy projektowaniu zależało nam na tym, by witryna prezentowała wszelkie działania, które prowadzi Muzeum, jednocześnie realizując indywidualne potrzeby oraz zachowując powagę Miejsca. Nowa odsłona witryny to przede wszystkim poprawa funkcjonalności całego serwisu. Odświeżona strona jest zgodna ze standardem RWD, co pozwala na przeglądanie strony także na urządzeniach mobilnych.
Zależało nam na tym, aby serwis był dostępny dla jak najszerszej grupy odbiorców, dlatego witryna została uruchomiona w dwóch wersjach językowych polskiej i angielskiej. Zadbaliśmy także o poprawną obsługę aktualnie dostępnych na rynku przeglądarek internetowych.
W ramach realizacji przeprowadziliśmy pełen import treści i zdjęć z bogatych baz dotychczasowego serwisu. Ponadto strona Auschwitz.org została zintegrowana z najpopularniejszymi serwisami społecznościowymi takimi jak: Facebook, Twitter, a także Instagram, Pinterest i YouTube.
Główne korzyści dla klienta
- Zachowanie pamięci o Auschwitz,
- usprawnienie kontaktu między zwiedzającymi a Muzeum,
- odświeżenie wizerunku Muzeum w internecie,
- poszerzenie grona odbiorców,
- sprawny import treści,
- kompleksowa sprzedaż przez internet (obsługa płatności i transportu, w tym również wysyłek zagranicznych).
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.