Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Serwis internetowy dla Izostal S.A.

Firma Izostal S.A., działająca na rynku dóbr inwestycyjnych od 1993 roku, oferuje produkty zarówno dla krajowych, jak i zagranicznych Klientów. Działalność firmy skupia się przede wszystkim na wyrobie zaawansowanych technologicznie zewnętrznych oraz wewnętrznych izolacji antykorozyjnych rur stalowych, które są wykorzystywane do budowy rurociągów gazowych i naftowych. Dobrze wykwalifikowana kadra, stosowanie najnowszych technologii w procesie produkcji oraz wysoka jakość oferowanych wyrobów – to atuty, które cechują spółkę Izostal.

Zadania i cele

Klient miał bardzo skonkretyzowane oczekiwania jeśli chodzi zarówno o wygląd strony, jej funkcjonalność oraz odpowiedni dobór rozwiązań technologicznych. Ze względu na obecność firmy Izostal S.A. na Giełdzie Papierów Wartościowych, bardzo duży nacisk położono na stworzenie funkcjonalnego i przyjaznego dla inwestora działu dotyczącego Relacji inwestorskich.

Serwis www.izostal.com.pl przeszedł rebranding w zakresie kreacji graficznej. W ramach prac nad stroną firmową został zaktualizowany system zarządzania treścią, strukturą i układem stron internetowych (Edito CMS). Dodatkowo zrezygnowaliśmy z technologii Flash na rzecz języka HTML5, który m.in.: jest wygodniejszy oraz angażuje mniej zasobów.

Przeprowadzono rebranding w zakresie kreacji graficznej, zgodnie z zasadami Responsive Web Design. System zarządzania treścią oparto na Edito CMS.

Nowa strona została zaprojektowana zgodnie z zasadami Responsive Web Design tak, aby jej wygląd i układ dostosowywał się automatycznie do rozmiaru okna urządzenia oraz nie tracił na estetyce w mniejszym oknie przeglądarki internetowej. Projektując stronę dla Izostal S.A. założyliśmy, że strona ma dostarczać informacji o firmie, ale również powinna być zaprojektowana w zgodzie z najnowszymi trendami.

Główne korzyści dla klienta
  • Odświeżenie wizerunku marki w Internecie,
  • funkcjonalny dział Relacji Inwestorskich,
  • oferta dla zagranicznych kontrahentów, strona w trzech wersjach językowych,
  • wygodniejsze i szybsze działania skoncentrowane na użytkowniku,
  • kod strony ograniczony do minimum,
  • sprawniejsze indeksowanie strony, za pomocą tagów HTML,
  • strona dostępna na wszystkich typach urządzeń mobilnych.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*