
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt

Muzeum Narodowe w Warszawie, zostało założone w 1862 roku. Początkowo działało jako Muzeum Sztuk Pięknych. Obecnie jest jednym z najstarszych muzeów sztuki w Polsce. Obchodzące w 2012 roku swoją sto pięćdziesiątą rocznicę istnienia jest instytucją gromadzącą, przechowującą i udostępniającą dorobek artystyczny pokoleń od starożytności po współczesność.
Zadania i cele
W ramach powierzonego projektu, naszym zadaniem było zaprojektowanie i wdrożenie serwisu informacyjnego, wraz z nową szatą graficzną oraz szeregiem funkcjonalności usprawniających dotarcie i zapoznanie się z prezentowanymi treściami. Portal zawiera znaczną ilość różnorodnych treści o tematyce zarówno artystycznej, jak i naukowej, stąd niezwykle ważnym aspektem była czytelna forma prezentacji zawartości serwisu.
Celem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie serwisu informacyjnego, z nową szatą graficzną oraz funkcjonalnościami usprawniającymi dotarcie do prezentowanych treści.
Serwis został wdrożony w oparciu o platformę Edito CMS, której modułowa budowa i znaczna elastyczność pozwala na sprawną aktualizację oraz rozbudowę serwisu w przyszłości. Poza podstawowymi rozwiązaniami nowa strona Muzeum Narodowego posiada m.in.:
- system zarządzania treścią z czytelnym panelem administracyjnym,
- kalendarium agregujące wydarzenia z wszystkich oddziałów muzeum,
- powiązanie z kalendarzem Google, pozwalającym użytkownikom na integrację z własnymi kalendarzami,
- dedykowany moduł wystaw,
- moduły komunikatów,
- newsletter przypominający o najnowszych wydarzeniach,
- ankiety dynamiczne,
- moduły sklepowe,
- anglojęzyczną wersję serwisu.
Główne korzyści dla Klienta
- Przejrzysty i czytelny układ treści,
- nowoczesny wizerunku Klienta w sieci,
- unikatowa i atrakcyjna szata graficzna,
- usprawnienie komunikacji z użytkownikami i potencjalnymi odwiedzającymi,
- intuicyjny w obsłudze panel administracyjny,
- serwis dostosowany do osób niedowidzących,
- strona dostępna w dwóch werjach językowych: angielskiej i polskiej.