Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Serwis internetowy dla Muzeum Narodowego w Warszawie

Muzeum Narodowe w Warszawie, zostało założone w 1862 roku. Początkowo działało jako Muzeum Sztuk Pięknych. Obecnie jest jednym z najstarszych muzeów sztuki w Polsce. Obchodzące w 2012 roku swoją sto pięćdziesiątą rocznicę istnienia jest instytucją gromadzącą, przechowującą i udostępniającą dorobek artystyczny pokoleń od starożytności po współczesność.

Zadania i cele

W ramach powierzonego projektu, naszym zadaniem było zaprojektowanie i wdrożenie serwisu informacyjnego, wraz z nową szatą graficzną oraz szeregiem funkcjonalności usprawniających dotarcie i zapoznanie się z prezentowanymi treściami. Portal zawiera znaczną ilość różnorodnych treści o tematyce zarówno artystycznej, jak i naukowej, stąd niezwykle ważnym aspektem była czytelna forma prezentacji zawartości serwisu.

Celem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie serwisu informacyjnego, z nową szatą graficzną oraz funkcjonalnościami usprawniającymi dotarcie do prezentowanych treści.

Serwis został wdrożony w oparciu o platformę Edito CMS, której modułowa budowa i znaczna elastyczność pozwala na sprawną aktualizację oraz rozbudowę serwisu w przyszłości. Poza podstawowymi rozwiązaniami nowa strona Muzeum Narodowego posiada m.in.:

  • system zarządzania treścią z czytelnym panelem administracyjnym,
  • kalendarium agregujące wydarzenia z wszystkich oddziałów muzeum,
  • powiązanie z kalendarzem Google, pozwalającym użytkownikom na integrację z własnymi kalendarzami,
  • dedykowany moduł wystaw,
  • moduły komunikatów,
  • newsletter przypominający o najnowszych wydarzeniach,
  • ankiety dynamiczne,
  • moduły sklepowe,
  • anglojęzyczną wersję serwisu.
Główne korzyści dla Klienta
  • Przejrzysty i czytelny układ treści,
  • nowoczesny wizerunku Klienta w sieci,
  • unikatowa i atrakcyjna szata graficzna,
  • usprawnienie komunikacji z użytkownikami i potencjalnymi odwiedzającymi,
  • intuicyjny w obsłudze panel administracyjny,
  • serwis dostosowany do osób niedowidzących,
  • strona dostępna w dwóch werjach językowych: angielskiej i polskiej.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*