Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Serwis korporacyjny dla Lebara Mobile

Lebara Mobile to jeden z najszybciej rozwijających się operatorów telefonii komórkowej na świecie. Obsługuje ponad 3 miliony klientów, zatrudniając 1400 pracowników i działając w 8 krajach. Firma oferuje przede wszystkim usługi połączeń komórkowych typu prepaid.

Zadania i cele

Na zlecenie Lebara Mobile przygotowaliśmy embrace-u.com - dedykowany partnerom B2B serwis korporacyjny, w którym największy nacisk położony został na jego funkcję informacyjną.

Serwis został wykonany w oparciu o system zarządzania treścią Edito CMS wraz z podstawowymi modułami informacyjnymi.

Budowa serwisu została dostosowana do urządzeń mobilnych (iPhone, iPad). Dzięki elastycznym mechanizmom zarządzania wersjami językowymi możliwe jest sprawne uruchamianie kolejnych wersji językowych serwisu.

Nawiązaliśmy współpracę z Ideo do zaprojektowania i rozwoju strony internetowej naszej firmy. Byliśmy zachwyceni relacją, którą rozwinęliśmy, w szczególności dwukierunkową naturą komunikacji. Pracownicy Ideo bardzo dobrze wsłuchują się w potrzeby i wyciągają odpowiednie wnioski. Pozwala to im aktywnie proponować słuszne pomysły, które w naszym przypadku pomogły znaleźć sposób na efektywne osiągnięcie zakładanych przez nas celów.

Rodney Sheriff, Managing Director, embrace-u

Główne korzyści dla Klienta
  • Wzrost prestiżu przedsiębiorstwa,
  • estetyczny i nowoczesny serwis korporacyjny,
  • prezentacja oferty Klienta dla segmentu B2B,
  • usprawnienie komunikacji z kontrahentami,
  • zwiększenie zadowolenia kontrahentów,
  • serwis dostosowany do urządzeń mobilnych,
  • intuicyjny w obsłudze panel administracyjny.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*