-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Technologie e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Elektroniczny obieg faktur - LOGITO
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Serwis produktowy Biotyk.pl
ICN Polfa Rzeszów S.A. jest częścią międzynarodowego koncernu Valeant Pharmaceuticals International, Inc., który pracuje na rzecz ochrony zdrowia ludzi na całym świecie. Należy do grona wiodących producentów leków w Polsce. Na zlecenie klienta Ideo przygotowało serwis produktowy dla synbiotyku Biotyk i Biotyk Complex.
Zadania i cele
Na zlecenie Klienta Ideo przygotowało serwis produktowy dla synbiotyku Biotyk i Biotyk Complex. Głównym założeniem serwisu było informowanie o produktach Biotyk i Biotyk Complex, ich składzie, działaniu/zastosowaniu, sposobie użycia i właściwościach. Serwis ma również edukować w zakresie podstawowej wiedzy nt. synbiotyków i różnic pomiędzy poszczególnymi ich odmianami, a także pożytecznych bakterii występujących w organizmie człowieka.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy serwis dostarczający wiedzę nt. Biotyku i Biotyku Complex oraz przygotowaliśmy treści z uwzględnieniem ograniczeń prawnych.
Probiotyki mogą stosować wszyscy - starsi, młodsi, kobiety czy mężczyźni. Z racji tak szerokiej grupy docelowej produktu, główny nacisk został położony na stworzenie serwisu nowoczesnego i atrakcyjnego graficzne, a zarazem intuicyjnego i prostego w obsłudze. Strona została wykonana w formacie one page, aby nadać jej nowoczesny charakter.
W ramach zadań związanych z realizacją projektu byliśmy odpowiedzialni również za przygotowanie treści, które uwzględniały ograniczenia prawne związane z informowaniem o tej grupie produktów.
Główne korzyści dla Klientów
- Nowoczesny serwis produktowy,
- rzetelna baza wiedzy nt. synbiotyków,
- pozytywny wizerunek Klienta,
- wzrost zaufania do marki,
- kształtowanie opinii,
- wzrost sprzdaży synbiotyków,
- intuicyjny i prosty w obsłudze panel administracyjny.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.