Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Serwisy informacyjno-wizerunkowe KIR i produktów

Krajowa Izba Rozliczeniowa to krajowy lider działający na rynku płatniczym. Już od 25 lat świadczy usługi rozliczeniowe oraz dostarcza innowacyjne technologie dla sektora bankowego i płatniczego, rozszerzając tym samym jego ofertę. Swoją działalnością KIR wspiera rozwój procesów bezgotówkowych i elektronicznych w polskiej gospodarce.

Zadania i cele

Strona www.kir.pl ma charakter informacyjno – wizerunkowy i zawiera m.in. szczegółowe opisy produktów. Zaprezentowana na niej oferta firmy została podzielona pod kątem odbiorców poszczególnych rozwiązań, co w połączeniu z funkcjonalnym, dynamicznym menu znacznie ułatwia nawigację po serwisie. Z kolei sekcja Aktualności pozwala na łatwe przekazywanie informacji o bieżących wydarzeniach związanych z działalnością KIR. W celu usprawnienia procesu przyjmowania reklamacji na stronie udostępniony został także dedykowany Formularz reklamacyjny. Dodatkowo w serwisie zostały zaimplementowane narzędzia takie jak wyszukiwarka uczestników systemu Elixir oraz moduł prezentujący szczegółowe statystyki dotyczące transakcji Elixir i Elixir Euro.

W ramach zleconych prac Ideo zaprojektowało i wdrożyło 6 serwisów internetowych prezentujących ofertę KIR.

W ramach współpracy stworzone zostały także serwisy prezentujące poszczególne produkty KIR:

Wszystkie strony wdrożone zostały przy wykorzystaniu standardów RWD, dzięki czemu dostosowują się do rozmiaru ekranu urządzenia, z którego są przeglądane. Serwisy zostały zrealizowane w oparciu o nasz autorski system do zarządzania treścią – Edito CMS. Umożliwia on zarządzanie wszystkimi stronami z poziomu wspólnego panelu administracyjnego.

Na stronie elektronicznypodpis.pl zostały dodatkowo zaimplementowane udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, takie jak możliwość zwiększenia kontrastu strony czy funkcja dostosowania wielkości tekstu. Serwis ten oraz strona kir.pl posiadają także anglojęzyczną wersję językową.

Główne korzyści dla Klienta
  • Ujednolicenie wizerunku KIR w sieci,
  • prosta i intuicyjna nawigacja,
  • responsywny design,
  • kompleksowa prezentacja oferty,
  • zarządzanie serwisami z poziomu jednego panelu administracyjnego.
 

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*