Pobierz bezpłatny poradnikINTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej

Strona wizerunkowo-informacyjna dla Lillestrøm Torv

Lillestrøm Torv to centrum handlowe z ponad 30-letnią tradycją, położone w centrum norweskiego miasta Lillestrom. Na terenie centrum znajduje się ponad 60 sklepów oraz punktów gastronomicznych. Nieruchomość należy do DNB Scandinavian Property Fund, a zarządzana jest przez DNB Commercial Property.

Zadania i cele

Wykonaliśmy nowy serwis wizerunkowo - informacyjny dla centrum handlowego, realizując pomysł i wymagania naszego Klienta. Wdrożyliśmy kilka efektownych elementów, które współgrają z nowoczesnym wizerunkiem budynku. Na głównej stronie zamieszczony został film, który zachęca oglądających do skorzystania z bogatej oferty handlowo-gastronomicznej galerii.

Nowoczesna strona wizerunkowo-informacyjna z wygodnym panelem zarządzania dla Klienta.

W zakładce z listą sklepów opis każdego z nich pojawia się w formie pop-upu. Takie rozwiązanie jest nie tylko atrakcyjne pod kątem prezentowanych treści, ale również bardzo wygodne dla użytkownika. Zmodyfikowaliśmy także formę odnośnika do klubu klienta „Kunde Klubb”, który przybrał formę banneru pływającego. Dzięki temu jest zawsze widoczny, niezależnie od przewijania strony.

Zamieszczone filtry wpisów we wszystkich zakładkach ułatwiają dotarcie do najbardziej aktualnych treści. Integracja strony z profilem na Instagramie pozwala na wyświetlanie najnowszych wpisów galerii. Dodawane zdjęcia nie tylko uatrakcyjniają treść serwisu, ale także zachęcają użytkowników do śledzenia social mediów centrum handlowego.

Główne korzyści dla Klienta
  • Atrakcyjna i funkcjonalna strona www,
  • nowoczesne elementy przyciągające użytkowników na stronę,
  • przejrzysta architektura informacji,
  • większa interakcja z klientami (Instagram, odnośnik do klubu Klienta).

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?

×

Klienci o nas