-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Technologie e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Elektroniczny obieg faktur - LOGITO
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Strona wizerunkowo-informacyjna dla Lillestrøm Torv
Lillestrøm Torv to centrum handlowe z ponad 30-letnią tradycją, położone w centrum norweskiego miasta Lillestrom. Na terenie centrum znajduje się ponad 60 sklepów oraz punktów gastronomicznych. Nieruchomość należy do DNB Scandinavian Property Fund, a zarządzana jest przez DNB Commercial Property.
Zadania i cele
Wykonaliśmy nowy serwis wizerunkowo - informacyjny dla centrum handlowego, realizując pomysł i wymagania naszego Klienta. Wdrożyliśmy kilka efektownych elementów, które współgrają z nowoczesnym wizerunkiem budynku. Na głównej stronie zamieszczony został film, który zachęca oglądających do skorzystania z bogatej oferty handlowo-gastronomicznej galerii.
Nowoczesna strona wizerunkowo-informacyjna z wygodnym panelem zarządzania dla Klienta.
W zakładce z listą sklepów opis każdego z nich pojawia się w formie pop-upu. Takie rozwiązanie jest nie tylko atrakcyjne pod kątem prezentowanych treści, ale również bardzo wygodne dla użytkownika. Zmodyfikowaliśmy także formę odnośnika do klubu klienta „Kunde Klubb”, który przybrał formę banneru pływającego. Dzięki temu jest zawsze widoczny, niezależnie od przewijania strony.

Zamieszczone filtry wpisów we wszystkich zakładkach ułatwiają dotarcie do najbardziej aktualnych treści. Integracja strony z profilem na Instagramie pozwala na wyświetlanie najnowszych wpisów galerii. Dodawane zdjęcia nie tylko uatrakcyjniają treść serwisu, ale także zachęcają użytkowników do śledzenia social mediów centrum handlowego.
Główne korzyści dla Klienta
- Atrakcyjna i funkcjonalna strona www,
- nowoczesne elementy przyciągające użytkowników na stronę,
- przejrzysta architektura informacji,
- większa interakcja z klientami (Instagram, odnośnik do klubu Klienta).
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.