Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Strona ze sklepem internetowym (Joomla)

Sklep internetowy (Joomla)

Christoph Reusch jest doskonałym przykładem osoby, której pasja przerodziła się w sposób na życie. Założona przez niego firma Bushcraft North oferuje różnorodne kursy i warsztaty, pozwalające na zdobycie szeregu umiejętności związanych z duchem bushcraft. Firma prowadzi również sprzedaż gadżetów, idealnych dla miłośników survivalu.

Zadania i cele

Zadaniem serwisu jest dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców, a także usprawnienie procesów związanych ze sprzedażą internetową. W serwisie wdrożyliśmy nowoczesne narzędzia, oferujące możliwość zakupu kursu na konkretną datę dla siebie, ale także w formie vouchera jako prezent oraz dokonanie płatności online. W e-sklepie wdrożyliśmy również możliwość złożenia zapytania, jeśli interesują nas kursy organizowane okazyjnie, na konkretne zamówienie klienta.

Dla Klienta przygotowaliśmy rozbudowany serwis z ofertami związanymi z survivalem leśnym i dzikim obozowaniem.

Wymogiem stawianym przez Klienta przy wdrożeniu projektu, była możliwość pełnej edycji i kontroli nad wszystkimi elementami strony internetowej i dużej elastyczności w zrządzaniu poszczególnymi sekcjami.

Platforma została uruchomiona w oparciu o system Joomla, udostępniona na zasadach Open Software License. Zaletą tego systemu jest szeroki wybór komponentów, które usprawniają pracę administratora strony, jednocześnie czyniąc ją bardziej funkcjonalną i interaktywną.

Główne korzyści dla Klienta
  • Szybkie wdrożenie e-sklepu dzięki gotowym rozwiązaniom,
  • zwiększenie zasięgu sprzedaży,
  • responsywny layout,
  • przyspieszenie obsługi Klientów.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*