Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

System intranetowy dla Creditfield

Intranet

Creditfield Sp. z o.o. to jedna z największych firm branży doradztwa finansowego w Polsce, specjalizująca się w optymalnym doborze oferty kredytów i pożyczek hipotecznych dla klientów indywidualnych. Creditfield tworzy zespół ponad stu osób, pracujących w 17 oddziałach regionalnych na terenie całego kraju.

Zadania i cele

Wśród wdrożonych funkcjonalności intranetu znajdują się m.in. system zarządzania klientami (CRM) i produktami, system raportowania sprzedaży, efektywności, rozliczeń i wynagrodzeń pracowników, baza wiedzy, rezerwacja zasobów, forum dyskusyjne.

Po dokonaniu szczegółowej analizy potrzeb Klienta Ideo wykonało rozbudowany system intranetowy, który pozwala w pełni wykorzystać potencjał Creditfield i wspiera procesy biznesowe.

Wdrożona przez nas aplikacja pozwala w pełni wykorzystać potencjał Creditfield. Umożliwia ona:

  • zarządzanie klientami (CRM) i produktami (kredytami hipotecznymi i samochodowymi, pożyczkami gotówkowymi, produktami inwestycyjnymi), działania marketingowe,
  • generowanie raportów sprzedaży, efektywności, rozliczeń i wynagrodzeń pracowników,
  • ciągłe śledzenie wyników sprzedażowych firmy, wsparcie dla systemu księgowego,
  • zarządzanie wiedzą o doradcach, regionach, partnerach sprzedaży, zarządzanie sprzętem IT,
  • dostęp do intranetu, centrum zarządzania wiedzą (popularna baza wiedzy) i forum dyskusyjnego pozwalającego na wymianę poglądów pracowników.

[!--blokOpis{id=70}--!]

Główne korzyści dla Klienta
  • Oszczędność czasu,
  • kontrola finansów,
  • szybka reakcja na zmiany dzięki sprężeniu zwrotnemu,
  • możliwość efektywnego wykorzystania posiadanych danych i zamienienia ich w cenne informacje,
  • podniesienie komfortu pracy,
  • wydajniejsze zarządzanie zasobami technicznymi,
  • usprawnienie komunikacji wewnętrznej,
  • realny wpływ na kształt kanałów informacyjnych,
  • wsparcie dla działu HR,
  • redukcja kosztów związana z korespondencją zewnętrzną,
  • sprawne i efektywne zarządzanie informacjami,
  • bezpieczeństwo aplikacji.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*