Pobierz bezpłatny raportNarzędzia i wtyczki wspierające rozwój sklepów internetowych.
Pobierz bezpłatny raportNarzędzia i wtyczki wspierające rozwój sklepów internetowych.
Wróć do menu głównego

-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Creditfield Sp. z o.o. to jedna z największych firm branży doradztwa finansowego w Polsce, specjalizująca się w optymalnym doborze oferty kredytów i pożyczek hipotecznych dla klientów indywidualnych. Creditfield tworzy zespół ponad stu osób, pracujących w 17 oddziałach regionalnych na terenie całego kraju.
Zadania i cele
Wśród wdrożonych funkcjonalności intranetu znajdują się m.in. system zarządzania klientami (CRM) i produktami, system raportowania sprzedaży, efektywności, rozliczeń i wynagrodzeń pracowników, baza wiedzy, rezerwacja zasobów, forum dyskusyjne.
Po dokonaniu szczegółowej analizy potrzeb Klienta Ideo wykonało rozbudowany system intranetowy, który pozwala w pełni wykorzystać potencjał Creditfield i wspiera procesy biznesowe.
Wdrożona przez nas aplikacja pozwala w pełni wykorzystać potencjał Creditfield. Umożliwia ona:
- zarządzanie klientami (CRM) i produktami (kredytami hipotecznymi i samochodowymi, pożyczkami gotówkowymi, produktami inwestycyjnymi), działania marketingowe,
- generowanie raportów sprzedaży, efektywności, rozliczeń i wynagrodzeń pracowników,
- ciągłe śledzenie wyników sprzedażowych firmy, wsparcie dlasystemu księgowego,
- zarządzanie wiedzą o doradcach, regionach, partnerach sprzedaży, zarządzanie sprzętem IT,
- dostęp do intranetu, centrum zarządzania wiedzą (popularna baza wiedzy) i forum dyskusyjnego pozwalającego na wymianę poglądów pracowników.
Główne korzyści dla Klienta
- Oszczędność czasu,
- kontrola finansów,
- szybka reakcja na zmiany dzięki sprężeniu zwrotnemu,
- możliwość efektywnego wykorzystania posiadanych danych i zamienienia ich w cenne informacje,
- podniesienie komfortu pracy,
- wydajniejsze zarządzanie zasobami technicznymi,
- usprawnienie komunikacji wewnętrznej,
- realny wpływ na kształt kanałów informacyjnych,
- wsparcie dla działu HR,
- redukcja kosztów związana z korespondencją zewnętrzną,
- sprawne i efektywne zarządzanie informacjami,
- bezpieczeństwo aplikacji.
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Serwis www.ideo.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.