
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


People Sp. z o.o. to firma z branży human resources, która zaistniała na rynku w 1998 roku. Specjalizuje się w kompleksowej rekrutacji oraz doradztwie personalnym. Firma stawia sobie za cel budowanie pozytywnych relacji w procesie rekrutacyjnym oraz w kontakcie z HR.
Zadania i cele
Naszym zadaniem było stworzenie systemu obiegu zamówień i faktur. Został on zbudowany w oparciu o naszą autorską platformę Logito DMS. Jego modułowa budowa pozwoliła na dostosowanie systemu do indywidualnych potrzeb i oczekiwań Klienta.
System obiegu zamówień i faktur usprawniający przepływ informacji oraz automatyzacja procesów związanych z księgowaniem faktur
W ramach prac nad projektem wdrożyliśmy dla Klienta następujące moduły:
- Baza nadawców,
- powiadomienia,
- pracownicy i struktura organizacyjna,
- ewidencja faktur,
- zamówienia zewnętrzne.
Zaimplementowane rozwiązania ułatwiają i przyspieszają dodawanie przychodzących i wychodzących dokumentów w firmie oraz pozwalają na skuteczne prowadzenie ich ewidencji. Zastosowaliśmy też integrację z systemem księgowym SAGE Symfonia, przy wykorzystaniu pośredniej bazy danych z tabelami wymiany i zestawionym połączeniem VPN. Aby usprawnić proces integracji, wprowadziliśmy modyfikacje w modułach zamówień i ewidencji faktur.
Główne korzyści dla Klienta
- Automatyzacja procesu rejestracji i ewidencji faktur,
- integracja z systemem finansowo – księgowym,
- szybsza realizacja procesu księgowania,
- obniżenie kosztów administracyjnych.