
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Infosys BPO Poland rozpoczęła swoją działalność w Łodzi w 2007 r. Firma należy do Infosys BPO, indyjskiej spółki Infosys Ltd. Polskie przedstawicielstwo tej ogromnej organizacji świadczy usługi m.in. z zakresu finansów, logistyki, IT, obsługi podatkowej, konsultingu i doradztwa strategicznego. Poza tym jest to największy oddział Infosys (zaraz po siedzibie) zatrudniający prawie 2000 pracowników, którzy obsługują klientów z około 50 krajów w 24 językach.
Zadania i cele
Przy obsłudze obowiązków kadrowych dla tak wielkiej liczby osób niezbędnym było znalezienie odpowiedniego rozwiązania.
W oparciu o platformę Logito został wdrożony system do zarządzania procesami HR.
System obejmuje takie moduły jak:
- Wnioski urlopowe
- Nadgodziny
- Grafik prac
- Szkolenia
- Pracownicy
Wdrożone rozwiązania umożliwiają pracownikom m.in. na wypełnianie wniosków urlopowych czy zarzadzania harmonogramem pracy, a także rozliczanie nadgodzin. W zakresie doskonalenia kompetencji platforma ułatwia obsługę prawie 400 szkoleń e-learningowych m.in. poprzez rejestracje użytkowników on-line oraz dostęp do historii kursów dla każdego z nich. Rozwiązanie zintegrowane jest z SAP HR (wewnętrzny systemem Klienta) oraz z systemem powiadomień pracowników.
Obecnie z systemu korzysta ponad 1900 osób.
Główne korzyści dla Klienta
- Usprawnienie obsługi wniosków pracowniczych dotyczących urlopów,
- Obniżenie kosztów działu HR,
- Szybki dostęp do informacji na temat czasu pracy oraz zadań realizowanych aktualnie przez poszczególnych pracowników,
- Bezpośrednie przekazywanych danych do systemu SAP HR,
- Usprawnienie procesu zarządzania szkoleniami.