
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Stock Polska Sp. z o.o. to wiodąca firma branży alkoholowej w Europie Centralnej i Wschodniej. Od 2007 roku stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits. Flagowe marki Stock Polska Sp. z o.o. to, będące liderami w swoich kategoriach, Wódka Czysta de Luxe i Wódka Żołądkowa Gorzka. Doceniane nie tylko przez krajowych konsumentów, ale również nagradzane w międzynarodowych konkursach.
Zadania i cele
Dla Stock Polska Sp. z o.o. wdrożyliśmy system zarządzania obiegiem faktur w oparciu o autorską platformę Logito.
Wdrożenie zostało poprzedzone dogłębną analizą potrzeb oraz diagnozą występujących w dotychczasowym obiegu faktur problemów.
W efekcie tych prac zostały zdefiniowane m.in. ścieżki obiegu faktur, jak i dokumentów zamówieniowych. Istotnym elementem wdrożenia było określenie procedury akceptacji dokumentów zgodnie z przyjętą tabelą autoryzacji. Zostały także ustalone limity akceptacji kosztowych dla poszczególnych kodów kosztów (m.in. numerów MPK, zleceń).
Celem Stock Polska Sp. z o.o. była optymalizacja oraz automatyzacja procesów związanych z księgowaniem faktur. Dzięki eliminacji procesu ręcznego przepisywania dokumentów Klient znacznie skrócił czas potrzebny na obsługę faktur i zamówień oraz obniżył koszty administracyjne.
Zlecenie obejmowało także przygotowanie aplikacji mobilnej dla przedstawicieli handlowych. Umożliwia ona rejestrację faktur poprzez osoby pracujące poza biurem. Platforma została także zintegrowana z obecnie wykorzystywanym w organizacji systemem SAP.
Główne korzyści dla Klienta
- Standaryzacja oraz automatyzacja procesu księgowania faktur,
- Optymalizacja procesów związanych z akceptacją dokumentów,
- Stały dostęp do danych, nadany uprawnionym użytkownikom,
- Usprawnienie przekazywania faktur przez przedstawicieli handlowych,
- Bieżący monitoring kosztów zakupowych.